Зв’язок з аудиторією та рекордні охоплення. Як інфлюенсери JYSK підкорюють Tik-Tok

У 2024 році успішна комунікаційна стратегія компанії складається з безлічі напрямків, які постійно розширюються та доповнюють одне одного. 

Ритейлери сьогодні використовують максимально різноманітні канали спілкування з аудиторією і все частіше виходять за межі офіційних комунікацій, розбавляючи контент “фаном”.

Мережа магазинів JYSK також має мультиканальний підхід, а останнім часом ритейлер залучає до створення контенту у соцмережах співробітників магазинів, перетворюючи їх на справжніх інфлюенсерів.

У Tik-Tok їхні відео зі сценками життя мережі або оглядами товарів набирають тисячі, а подекуди й мільйони переглядів. 

Українська Рада Торгових Центрів розпитала Country Director JYSK в Україні Євгена Іваницю про те, як компанія заохочує до зйомок контенту працівників, навіщо вона це робить та який має результат.

Горизонтальне зростання в компанії

Передусім топ-менеджер відзначив, що цей напрямок у компанії отримав назву “інфлюенсерство” і він є частиною мотиваційних заходів для працівників, а не комерційним проєктом.

За словами Іваниці, таким чином компанія дає можливість різним співробітникам проявляти себе та здійснювати так зване “горизонтальне” зростання.

Компанія приділяє багато уваги мотивації працівників, JYSK це про пряник, а не про кнут. У JYSK є два шляхи розвитку для співробітника в середині компанії - вертикальний та горизонтальний. Кожен може обирати, що йому цікаво, або вирости з продавця до заступника керівника чи менеджера, або рости горизонтально, вивчаючи та практикуючи щодня те, що йому цікаво, - пояснює спікер.

У компанії додаткові горизонтальні напрямки розвитку називають “бріксами”, від англійського слова bricks, тобто цеглинками, з яких можна збирати для себе те, що цікаво.

Наприклад, можна долучитися до “Академії сну” і стати Амбасадором сну, тобто розвиватися як спеціаліст по матрасах, ковдрах, подушках тощо і проводити навчання для колег.

Для цього компанія навчає працівників за обраними напрямками, проводить тренінги, воркшопи, стимулює обмін досвідом, тощо.

Це в першу чергу для мотивації та розвитку людей. Ми віримо, що мотивований працівник продає краще. Інфлюенсерство це лише один з багатьох різних “бріксів”. Ми помітили, що для частини наших працівників важливі самореалізація та самовираження, тож створили спільноту інфлюенсерів. Будь-хто з працівників може туди долучитися. Ми навчаємо їх, запрошуємо зовнішніх експертів, також забезпечуємо платформу для обміну досвідом, як онлайн, так і офлайн. Тобто це фан, це розвиток, це навчання, це частина розвитку персоналу, - каже Євген Іваниця.

Про що розповідають “юсківці”?

Ідея інфлюенсерства полягає у тому, щоб стати ближчими до покупців, потенційних співробітників та інших цільових аудиторій компанії. Тобто розповісти про щоденне життя працівників JYSK, прозоріше показати внутрішні робочі процеси та цікавинки. За потреби відповісти на питання у коментарях, або показати, як користуватися тим чи іншим товаром JYSK. 

Тематика роликів інфлюенсерів - абсолютно різна, їх не обмежують контент планом, запевняє кантрі директор. 

Кожен креативить і робить те що йому ближче до душі, має свій стиль. Хтось через спеку розуміє, що зараз людям було б цікаво дізнатися, що у нас є ковдри з охолоджуючим ефектом, і розповідає про це. Хтось навпаки, розповідає про якісь важкі ковдри, створені зі спеціальних кульок, які допомагають зняти напруження та стрес, хтось розповідає, як прибирає в магазині, а хтось розігрує сценки прийому товару, - перелічує Євген Іваниця.

На просторах Tik-Tok ми дійсно знайшли різнопланові ролики працівників ритейлера, ось хлопці створили кумедну пісеньку, яка зібрала кілька десятків тисяч лайків:

 

У компанії розповіли, що один з хлопців на відео був співробітником магазину JYSK і починав як інфлюенсер. Згодом він пішов у творче плавання і тепер мережа співпрацює з ним для створення контенту.

А ось менш фанове, але більш інформативне відео, де дівчина детально розповідає про ту саму охолоджувальну ковдру:

Також, гендиректор підкреслює, що у питаннях контенту інфлюенсерів немає жодної цензури щодо тематики та гумору, єдина вимога - не нести образливих чи заборонених сенсів, з повагою ставитися до покупців та колег.

Результати

Хоча програма є не комерційною і JYSK не ставив собі за мету отримати з неї певний прибуток, побічний результат все ж є. Це підвищення зацікавленості аудиторії, ріст охоплень та, головне - зростання лояльності працівників.

При цьому JYSK відслідковує результати відео інфлюенсерів за допомогою спеціальних ресурсів. Адже для них, як для працівників ритейлу, завжди цікаво та важливо відстежувати свої показники.

Читайте також: Частка повітряних тривог під час роботи ТЦ незначно знизилася у червні 2024 року (дослідження)

Однак основна мета - залучити людей і досягти високого рівня задоволеності персоналу. Ми маємо великий рівень задоволення та лояльності людей, це перша ознака того, що ми робимо все правильно, а друга - низьких порівняно з іншими ритейлерами, рівень відтоку персоналу.