Зростання на 30% і нові ринки: як український Bob Snail з’явився у США і Великій Британії
Український виробник корисних солодощів Bob Snail за 2024 рік збільшив кількість експортних країн до 39 і наростив виторг на 30%.
Щоб активно зростати, компанія інвестувала мільйони гривень у розширення виробництва, модернізацію обладнання та збільшення потужностей, повідомила Forbes пресслужба компанії.
За останні три роки сукупний виторг Bob Snail зріс у 2,5 раза. Приріст у 2024 році – понад 30%, більш як 1,5 млрд грн виторгу, за даними YouControl.
Перший продукт бренду зʼявився на українському ринку у січні 2016 року, а наразі у виробника 187 найменувань продукції, шість власних магазинів в Україні, два у Польщі та експорт до 39 країн світу.
Ставка на експорт
Як зазначає пресслужба Bob Snail, обсяги виробництва у 2024-му збільшились на 21% порівняно з попереднім роком. Компанія запустила 34 нові продукти, а продажі Bob Snail в Україні зросли на 28%. З 2023 року, за даними компанії, її штат зріс на 51%.
Частка експорту в продажах у 2025 році перевищує 40%, продукція продається у 39 країнах. Влітку 2023-го компанія експортувала до 26 країн. Експортний лідер – Польща, проте також нарощують попит Чехія, Угорщина, Канада і США.
Аналітики FMCG відносять такі продукти до категорій healthy snacks, fruit-based snacks або superfoods. За глобальними оцінками, вони демонструють щорічне зростання у 6–8%, – каже директорка міжнародної співпраці Торгово-промислової палати України Анна Любима.
У 2024 році продукція компанії побувала вже на 13 світових виставках, серед яких Sial Paris, Expo West, The International Confectionery Fair, China International Import Expo. За останні два роки понад 20 закордонних ритейлерів поставили на полиці продукцію вінницького виробника. Крім того, у 2025-му продукція Bob Snail з’явилася на полицях мережі супермаркетів Costco у США та Великій Британії.
Були впевнені, що Bob Snail зможе зайняти свою нішу на конкурентному австралійському ринку, – говорив директор із продажів австралійського дистрибʼютора Brands and Marks Коді Окебі в інтервʼю Forbes.
З українськими снеками компанія познайомилися в 2022-му на виставці SIAL Food Show у Парижі, а у 2023-му вже привезла їх до Австралії. За 18 місяців імпорту Bob Snail став другим за продажами брендом у Coles у категорії фруктових снеків, казав Окебі.
Експорт – ключовий стратегічний напрям, на який компанія планує спрямовувати основні інвестиції наступні 10 років. Представництва в Польщі, Канаді, США і Великій Британії функціонують як автономні бізнес-одиниці з власними складами, логістикою, командами маркетингу і продажів, відповіли у пресслужбі.
Вели переговори з авіакомпаніями Qatar Airways і Icelandair, і вони виявились успішними, – зазначили у пресслужбі Bob Snail.
З 2024-го продукція компанії поповнила асортимент американського маркетплейсу iHerb. Проте як зазначили у пресслужбі, платформа більше допомагає у вибудовуванні бренду, ніж генерує суттєвий товарообіг.
Виклики на українському ринку
У 2024 році Bob Snail відкрив два магазини у Києві та Івано-Франківську, збільшивши офлайн-присутність до шести точок. На кінець березня заплановано відкриття магазину в Житомирі.
У 2024 році продажі Bob Snail у категорії “Жувальні цукерки” впали майже на 50%, у категорії “Кондитерські вироби” – більш ніж на 30%, відповіли у пресслужбі маркетплейсу Rozetka на запит Forbes.
У 2023-му частка продажів Bob Snail у категорії жувальних цукерок становила понад 60%, тож падіння у 2024-му потягнуло вниз всю групу товарів, – відповіли у пресслужбі.
Читайте також: У польському ТРЦ відкрився другий фірмовий магазин українського бренду солодощів Bob Snail
Як зазначають у компанії, головники викликами є низька народжуваність, макроекономічна нестабільність, відтік населення та дефіцит кадрів. На 2025 рік заплановано випуск щонайменше трьох нових продуктів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації