Зростання на 250-300%: маркетплейс EVA.UA поділився результатами Чорної п’ятниці

У мережі магазинів EVA поділились результатами цьогорічного розпродажу "Чорна п’ятниця".

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі ритейлера.

Так, 24 листопада на сайт EVA.UA надійшло понад 40 тис. замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай (близько 10-12 тис. замовлень на добу).

За словами директорки департаменту електронної комерції ТОВ "РУШ" (EVA та EVA.UA) Олени Аннєнко, середній чек інтернет-магазину в Чорну п’ятницю склав близько 800 грн.

Тематична кампанія “Дика п’ятниця” цьогоріч проходила на сайті та в магазинах ритейлера з 9 по 26 листопада включно. У цей період продажі сягнули близько 10% від річного виторгу інтернет-магазину компанії.

Успіх розпродажу пояснюють великими знижками, також, на думку Аннєнко, спрацювали нововведення та доопрацювання, які вдалось реалізувати у 2023 році.

На сайті асортимент збільшився на 45% порівняно з 2021 роком, і на цілих 70% порівняно з минулим, коли довелось його скорочувати через проблеми з товарам, – говорить Аннєнко.

Читайте також: Скільки українці витрачають з банківських карток у супермаркетах – статистика НБУ

*Довідка. Наразі на маркетплейсі EVA.UA представлені понад 100 тис. найменувань в різних категоріях. Для зручності в інтернет-магазині створили окремі тематичні простори, зокрема EVAbeauty, EVApro, EVApremium та інші.