Зростання майже на 70%: що купували українці на MAUDAU у 2024 році (підсумки)
Протягом минулого року маркетплейс MAUDAU досяг зростання продажів на 67% та збільшив впізнаваність бренду на 19,12%.
Крім того, компанія розширила асортимент на понад 2100 нових брендів, зайняла третину онлайн-ринку алкоголю та запустила новий вид доставки, розповіли УРТЦ в пресслужбі ритейлера.
Як шукали MAUDAU?
Запити “maudau” та “маудау” в пошукових стрічках у 2024 році виросли в 1,5 раза, тоді як неправильних запитів суттєво поменшало. Утім, помилки все одно трапляються. Топ 3 найкумедніші варіанти запитів:
- “маулау” — 3 тисячі запитів;
- “мак дау” — 1,7 тисячі запитів;
- “маю даю” — 1 тисяча запитів.
Фінансові результати
Зростання продажів склало 66% порівняно з попереднім роком. На сайті з’явилося понад 2100 нових брендів та 509 нових категорій, серед яких — товари з Азії та Кореї, книги, БАДи та багато інших. Найшвидше розвиваються категорії “БАДи та спортивне харчування” і “Освітлення та техніка для кухні”, з середнім темпом зростання 800%.
Найпопулярнішими категоріями на MAUDAU були:
- Алкоголь
- Продукти та напої
- Дитячі товари
- Краса і догляд
- Зоотовари
Окрім цього, у 2024 компанія MAUDAU запустила першу власну торгову марку MAUPAW у категорії кормів для тварин, яка вже здобула популярність серед гостей онлайн-платформи та їхніх улюбленців.
Також було розширено географію власної кур'єрської доставки у Львові і Дніпрі, запущено доставку замовлень в точки видачі Сільпо.
2024 рік навчив фокусуватись на дійсно важливому. За рівнем насиченості він легко дав фору трьом попереднім рокам разом узятим. У 2025 будемо робити наступні логічні кроки в побудові найкращого сервісу серед українських e-com проєктів. А індикатором того, що в нас виходить, буде щастя наших гостей, партнерів і співробітників, — коментує Артем Домбровський Chief Executive Officer MAUDAU.
Рік MAUDAU у цифрах
- Збільшено продажі у соцмережах в 2 рази.
- Здійснено партнерські програми: від одного у січні до 10+ партнерів у грудні, зростання доходу в 17 разів.
- Проведено понад 9 000 фотосетів.
- Запущено понад 10 000 акцій. Загалом розсилки охопили близько 50 млн контактів через e-mail, SMS та у Viber.
- Проведено 8 масштабних рекламних кампаній.
- Опубліковано 2 300+ постів у всіх соцмережах MAUDAU.
Нові інструменти та сервіси
Завдяки новим розробкам MAUDAU, було досягнуто покращень в якості обслуговування та ефективності роботи.
Було запущено новий вид доставки: самовивіз із супермаркетів “Сільпо”. Замовлення можна забирати у 55 зручних точках видачі в Києві, Одесі та Львові.
Читайте також: Взуття, Starlink і не тільки: що українці замовляли з-за кордону у 2024 році (аналітика “Нової пошти”)
А також розроблено нову платформу Competera для управління процесами ціноутворення, що забезпечила швидку реакцію на зміни та підвищення маржі на 2% від обороту.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації