“Зроблено у Харкові”. VARUS запустив комунікаційну кампанію на підтримку міста-героя

Мережа супермаркетів VARUS запустила комунікаційну кампанію на підтримку Харкова та його жителів, які зараз особливо потерпають від нищівних ворожих обстрілів.

На сайті ритейлера з’явилась окрема сторінка з товарами, виготовленими у Харкові. Усі охочі можуть замовити продукцію, підтримавши таким чином харківських виробників. Продукти місцевих брендів підсвічені спеціальною позначкою “Зроблено у Харкові”.

photo 2024 05 28 14 55 49 | 1

Хоч мережа VARUS поки і не представлена у Харкові, проте зараз дуже важливо об’єднуватись. Усі ми, українці, — одна велика родина. У нас спільний біль та єдина мрія на всіх — Перемога України. Єднаймось та допомагаємо одне одному, — коментує Анна Луганська, директорка з маркетингу мережі VARUS.

Паралельно у соціальних мережах VARUS запустив серію сториз з цікавими фактами про виробників з Харкова і нагадуванням купувати харківські товари.

Photo-2024-05-28-14-55-59
photo 2024 05 28 14 55 55 | 2
photo 2024 05 28 14 56 03 | 3

Обстріли підприємств Харкова

Армія країни-терористки посилила обстріли цивільної інфраструктури Харкова, протягом травня 2024 року обстрілами було знищено одну з найбільших в Україні друкарень видавництва Vivat. На жаль, загинуло семеро працівників підприємства, також у друкарні згоріло 50 тисяч книжок.

Тривають обстріли і торговельної інфраструктури міста, так, 25 травня окупаційна армія рф нанесла ракетний удар по Харкову, один зі снарядів влучив у торговельний центр “Епіцентр”.

Читайте також: “Епіцентр” підтримає родини загиблих та постраждалих у Харкові – заява ритейлера

На той момент у гіпермаркеті могли перебувати близько 200 людей, станом на ранок 29 травня, за інформацією Харківської обласної прокуратури кількість загиблих зросла до 19людей, поранено 48 осіб, зниклими безвісти вважаються четверо.

Біля ТЦ у Харкові буде встановлено меморіал з квітами та свічками, де можна вшанувати пам'ять загиблих.