Зоряна Солтан, ТРЦ Respublika Park: про конверсію, відновлення трафіку і благодійні заходи
Директорка з маркетингу ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан під час воркшопу RAU “Ринок торговельної нерухомості під час війни” розповіла про нові маркетингові проєкти об’єкта, відновлення роботи, трафік та канали комунікації.
За словами Солтан, головний посил маркетингових активностей Respublika Park - все для перемоги. Диркеторка з маркетингу розповідає, що завдяки креативним заходам у партнерстві зі своїми орендарями, ТРЦ майже вдалося досягти довоєнного трафіку - 50-60 тисяч у звичайний день і понад 84 тисячі під час сімейного фестивалю 5 березня.
Відновлення роботи і довоєнний трафік
Respublika Park встиг пропрацювати всього три місяці до війни і змушений був зачинитися після початку повномасштабного вторгнення. Але відновив роботу ТРЦ вже навесні, а активне проведення масових заходів восени минулого року.
Зокрема, у вересні ми проводили активності, спрямовані на залучення додаткового трафіку та підвищення конверсії у наших магазинах, яких наразі вже 240. Протягом минулого року наш комерційний департамент відкрив ще 43 нових магазини. Цього року ми вже також маємо нові відкриття, - каже Зоряна Солтан.
До війни Respublika Park мала трафік у 80 тисяч відвідувачів в будні та 100-120 тисяч на вихідних.
Одразу після початку роботи у квітні трафік впав в десятки разів. Тоді ТРЦ активізувався по всім можливим маркетинговим інструментам і зрозуміли, як працювати далі у вересні.
Заходи для залучення аудиторії
Першим великим заходом торгового центру став Respublika Fashion Park. До нього залучили українських дизайнерів, модних інфлюенсерів та Fashion TV.
Це допомогло залучити нову аудиторію і мотивувало рухатись далі, працювати з благодійною складовою.
Наступним був захід з нагоди року з відкриття ТРЦ. Було обрано формат, який був би доречним і так з’явилась подія “Один рік разом”.
Ми запросили гурт "Без обмежень" з програмою “Вільні люди”, з якою вони подорожували Європою і збирали кошти на ЗСУ. Увесь всій гонорар від цієї програми вони віддають на ЗСУ. Ми також залучили до цієї події фонд “Повернись живим” і відкрили збір коштів, який тривав ще 14 днів у нашому ТРЦ, - каже директорка з маркетингу.
В результаті було зібрано півмільйона гривень, які передали на потреби ЗСУ. Спікерка наголошує, що усі заходи було проведено так, щоб у разі небезпеки швидко перейти в укриття.
Після успіху “Один рік разом” команда Respublika запропонувала фонду “Повернись живим” створити ще один спільний захід у грудні. Разом з відомими артистами, блогерами та інфлюенсерами було проведено благодійний концерт-аукціон перед новорічними святами. Зібрані кошти також передали для потреб армії.
Ще один емоційний захід провели напередодні 14 лютого. На ньому п’ять військових Національної гвардії одружилися зі своїми коханими. Подію було підготовлено в дуже короткі терміни, з допомогою партнерів.
Наприкінці лютого торговий центр провів “Фестиваль добрих справ” із пригощанням налисниками від партнера компанії “Сільпо”.
На цьому фестивалі відбувся продаж різних товарів ручної роботи від українських майстрів. Також разом з благодійним фондом “Україна на долонях” ми організували збір коштів на на м’які протези, яких потребували прооперовані військові у Києві, Харкові та Дніпрі, - розповідає Зоряна Солтан.
5 березня ТРЦ Respublika Park разом з Наталією Калініною та Аревік Арзумановою провели родинний фестиваль “Мамазліт”. На свято завітало понад 80 тисяч людей, що дорівнює довоєнним показникам торгового центру.
Канали комунікації, бюджети подій та конверсія
За словами Солтан, каналом комунікації №1 для ТРЦ є соціальні мережі. Також Respublika Park використовує рекламу в digital, YouТube, метро.
Наприклад, торговий центр запустив рекламну кампанію про те, що Neopolis можна замовити комплексне святкування дня народження і відразу отримав хороший трафік і конверсію.
Наразі Respublika формує бюджети на івенти, знижуючи фінансову нагрузку шляхом залучення партнерів. Але ТРЦ активно використовує бюджет на рекламні кампанії, оскільки про захід треба гарно розповісти, щоб на нього прийшли.
Щодо конверсії, то тут все залежить від формату і цілі заходу. Нарпиклад, "Мамазліт" – дуже конверсійна історія, коли відвідувачі отримали промокод від 20% знижки у більш ніж 60 магазинів ТРЦ. А от концерт "Без обмежень" – це не про конверсію, а про емоційний зв’язок. Усім відомо, що після концертів люди в магазин не ходять. Але гості запам’ятовують, що це класний ТРЦ і потім до нього повертаються вже за покупками або розвагами, - пояснює представниця ТРЦ.
З 10 березня Respublika Park разом з Нацбанком почала благодійну ініціативу. З кожної оплати за паркування в ТРЦ, перерахують 5 грн на благодійний рахунок НБУ на допомогу Збройним Силам України.
Джерело: RAU
Читайте також: Данський рітейл-гігант Coop відкрив українським брендам шлях на свої полиці