Зміна “якорів”, вакантність та зростання трафіку. Arricano підбила підсумки першої половини 2024 року

Девелоперська компанія Arricano поділилася головними результатами своєї діяльності за першу половину 2024 року.

Українська Рада Торгових Центрів обрала найцікавіше зі звіту про показники ТРЦ, благодійність, нові проєкти, тощо.

Так, протягом першого півріччя 2024 року компанії групи Arricano в Україні сплатили до бюджетів усіх рівнів 81,6 млн грн податків і зборів. Крім того, компанії групи продовжують системно підтримувати сили оборони України та допомагати військовим, благодійним фондам і громадським організаціям. З початку року розмір фінансової допомоги сягнув понад 2,5 млн грн.

Показники ТРЦ

Станом на 1 липня 2024 року вакантність у київських об’єктах зберігається на рівні 0%, у ТРК CITY MALL в Запоріжжі — 1,2%, у ТРК "Сонячна Галерея" в Кривому Розі — 0,8%, а tenant mix складають провідні ритейлери України й love mark бренди, зокрема як COMFY, "Сільпо" та інші. 

Менш ніж за місяць відновлено роботу частини магазинів та закладів ТРК "Сонячна Галерея", який постраждав унаслідок ракетного удару по Кривому Рогу у січні 2024 року. Наразі у торговельному центрі працюють 74 оператори, і це число продовжує зростати.

infografika reliz 1 pr 24 | 1

Ми розуміємо, що робота наших торговельних центрів у містах, які знаходяться недалеко від лінії фронту, – це важливий фактор стабільності та збереження впевненості місцевих громад, тому ми жодного дня не зупиняли роботи з відновлення торговельних центрів та залучення соціально важливих орендарів, навіть попри фактичне намагання правоохоронних органів зупинити бізнес Arricano в Україні. На сьогодні інвестиції в оновлення прифронтових ТРЦ та відновлення ТРК "Сонячна Галерея" склали близько 51 млн грн», – зазначає Анна Чуботіна – CEO ТОВ "Аррікано Ріел Естейт".

У червні 2024 року ТРК "Сонячна Галерея" та ТРК CITY MALL змінили якірного оператора на супермаркет мережі "Сільпо". Це суттєво збільшило трафік в обох об’єктах і позитивно вплинуло на товарообіги операторів усіх груп товарів, відзначають в компанії.

Крім того, у першому півріччі в торговельних комплексах Arricano відкрито та оновлено 84 магазини і заклади загальною площею 25 400 кв. м. Важливим напрямком розвитку своїх обʼєктів компанія вважає підтримку українських брендів, тому їх представленість у ТРК Arricano поступово збільшується. 

Разом з тим, стратегія розвитку ТРЦ Групи передбачає подальше оновлення форматів та запуск нових магазинів. Наразі на підписанні знаходиться значна кількість договорів нових орендарів, які доповнять та урізноманітнять якісний пул магазинів і закладів всіх ТРК.

До кінця 2024 року торговельні центри Arricano очікує ще більше відкриттів, зокрема Sinsay у ТРК "Сонячна Галерея", LESIA у ТРК «Проспект». У планах на друге півріччя відновлення роботи PUMA, "Цитрус" у ТРК CITY MALL, а також Goldi, Athletics, Akvarel й операторів зони фудкорту ТРК "Сонячна Галерея".

Загалом, за 6 місяців 2024 року торговельні центри Arricano відвідали понад 11,2 млн гостей. За перше півріччя проведено близько 100 заходів та активностей, зокрема 19 із благодійною складовою, й реалізовано 17 КСВ-проєктів. За цей період до ініціатив Arricano активно долучились понад 170 партнерів-орендарів та більше 110 зовнішніх партнерів. 

Власники компанії вважають, що інвестування коштів у розвиток українських проєктів під час війни – це не питання бізнесу, а питання підтримки країни та громадян, які стали жертвою агресії. І хоча наразі бізнес Arricano в Україні потерпає від безпрецедентного тиску з боку силових структур, ми впевнені, що закон на нашому боці, і все ще продовжуємо реалізовувати наші інвестиційні плани не лише в діючих, а й у майбутніх проєктах, – зазначає Анна Чуботіна.

Читайте також: Заява: Arricano вимагає припинити маніпулятивні дії з боку АРМА

У першому півріччі 2024 року Arricano продовжила працювати над проєктом ТРЦ на Лук’янівці в Києві та інвестувати у заплановані на поточний рік роботи з облаштування інженерних мереж об’єкта. До кінця року команда планує заходи щодо удосконалення концептуальних рішень та стратегії розвитку торговельного центру.