Жодних прикрас та музики. Чому вільнюський ТРЦ оголосив “різдвяну детоксикацію”

Великий вільнюський ТРЦ Europa цього року обрав нетрадиційний вид рекламної кампанії до різдвяно-новорічних свят. "Все минає – пройде і Різдво. Тут його менше" – таким сміливим гаслом він зустрічає своїх відвідувачів.

У 2024 році торговельний центр вирішив стати місцем, куди можна “втекти від святкового хаосу”, тобто зробити покупки та випити кави без різдвяної музики на тлі, яка часто буває досить нав’язливою.

Europa стала першим ТРЦ, що не закликає до різдвяних покупок і прагне привабити тих клієнтів, які втомилися від комерціалізації Різдва.

image 2024 12 11 12 36 17 | 1

Швидкий темп, у якому і без того живуть працівники сусідніх офісів, у грудні стає ще інтенсивнішим. Невимовна передсвяткова метушня переплітається з роботою та термінами проєктів. І тут найзатишніше свято перетворюється на змагання на тлі набридлої різдвяної музики. Так і народилася наша кампанія “Різдвяна детоксикація. Europa – тут менше Різдва”. Наші відвідувачі знайдуть собі місце, де Різдва менше, – сказала голова ТЦ Europa Вікторія Гражене.

За словами представника компанії Truth Томаса Бартнікаса, таким чином девелопер реагує одразу на декілька тенденцій:

  • надмірне споживання;
  • погіршення емоційного та психічного стану здоров'я людей;
  • потреби клієнтів.

Читайте також: Глобальні доходи від реклами вперше перевищать 1 трлн доларів – хто заробить найбільше

Вибраний нами тон комунікації – чорний колір та „голова, що кричить“ чудово відображає ідею детоксикації. Так, ця „голова, що кричить“ – ілюстрація, створена штучним інтелектом, вона означає хаос, викликаний тим, що Різдво перетворилося на комерцію. Ця картина сміливо передає звістку про божевілля, яке люди переживають під час свят через сильний тиск реклами та споживання“, – сказав він.

image 2024 12 11 12 37 48 | 2

Delfi