Згадка про штучний інтелект в описі продукту погіршує продажі – дослідження

Використання терміну “штучний інтелект” в описі товарів негативно впливає на їхній продаж, показало нове дослідження від Університету штату Вашингтон.

В рамках дослідження було проведено експеримент, під час якого опитали понад 1000 дорослих осіб у США, щоб оцінити зв’язок між розкриттям інформації про штучний інтелект та поведінкою споживачів.

Результати показали, що товари, в описі яких вказували використання нейромережі, мали меншу популярність.

Згадка ШІ приводить до меншої емоційної довіри, що у результаті зменшує бажання купівлі. Ми виявили, що емоційна довіра відіграє критичну роль у тому, як споживачі дивляться на продукти з ШІ, – каже Месут Чічек, клінічний доцент кафедри маркетингу та провідний автор дослідження.

У дослідженні запитували про різні категорії продуктів та сервісів, використовували їхні описи. Одним з прикладів був розумний телевізор, опис якого відрізнявся лише тим, що в одному з них була згадка штучного інтелекту.

Група респондентів, яка бачила згадку ШІ, виявила набагато менше бажання придбати продукт, аніж група, яка бачила опис без цього зауваження.

Коли йшлося про продукти та сервіси з високим ступенем ризику, тобто такі, на які споживачеві важко погодитися, як-от дорога електроніка, медичні пристрої чи фінансові сервіси, згадка штучного інтелекту мала лише негативний вплив.

Читайте також: Понад 90 країн-членів СОТ уклали першу угоду про регулювання e-commerce

Маркетологи повинні обережно думати над тим, як вони представляють штучний інтелект в описі своїх продуктів, або ж розробити стратегію, яка збільшить емоційну довіру. Наголос на штучному інтелекті не завжди може бути корисним, особливо для продуктів з високим ступенем ризику. Зосередьтеся на описі функцій або переваг і уникайте модних слів про ШІ, – каже Чічек.