“Зелені” стартапи та вторинна переробка: Inditex прагне досягти нульових викидів до 2040 року

Іспанський фешн-гігант Inditex, що є власником брендів Zara, Massimo Dutti, Bershka, Oysho, Pull & Bear, Stradivarius та інших, заявив про плани розширити послуги з продажу вживаних речей і більше використовувати перероблені матеріали. Таким чином група хоче вдвічі знизити вуглецеві викиди до 2030 року. Глобальна мета - досягти нульового рівня вуглецевих викидів до 2040 року.

Заява була зроблена на щорічних зборах інвесторів компанії і є ще одним кроком в рамках оновлення стратегії сталого розвитку, представленої у 2019 році.

Ці дії Inditex пов’язані з намірами ЄС запровадити правила, що регулюють “швидку моду”.

Плани Inditex

Група вже почала інвестувати у підприємства, що займаються стійким текстилем. До кінця десятиліття, 40% використовуваних матеріалів Inditex мають бути отримані в результаті традиційної переробки, а 25% — в результаті інновацій.

Компанія розглядає можливість створення інвестиційного фонду для підтримки “зелених” стартапів і технологій. Також корпорація хоче розширити пілотну програму з впровадження послуг з ремонту та перепродажу, запущену минулого року у Великобританії, на інші ключові ринки впродовж двох років.

Читайте також: Харківський ТРЦ NIKOLSKY пропонує долучитись до флешмобу #ZARAповертайся

Крім цього, виробник модного одягу має цілі із захисту, відновленню чи регенерації 5 мільйонів гектарів землі до 2030 року.

*Довідка. У 2022 році ритейлер спричинив викиди у розмірі 18 мільйонів тонн еквівалента вуглекислого газу, що можна прирівняти до цілого мільйону перельотів з Нью-Йорка до Лондона і назад. Цей показник перевищує дані H&M Group та Shein разом узятих.

TradeMaster