Збір коштів для UNITED 24: VARUS запустив гейміфіковану акцію з елементами доповненої реальності

VARUS першим долучився до благодійної акції "Uнайти" з елементами доповненої реальності на користь глобальної благодійної ініціативи UNITED 24.

У мережі супермаркетів стартує гейміфікована акція з колекційними картками та елементами доповненої реальності, розповіли УРТЦ у прес-службі ритейлера.

Клієнти мережі зможуть придбати картки з Uнайтами за спеціальною ціною та грати з героями у мобільному додатку. А також зібрати колекції карток, стікерів та магнитів. Прибуток від благодійної ініціативи компанія спрямує до фандрейзингової платформи UNITED24 на гуманітарне розмінування України.

VARUS системно підтримує благодійні ініціативи. З початку повномасштабного вторгнення компанія вже спрямувала понад 23 млн гривень на підтримку ЗСУ, допомогу дітям та тваринам. Нова акція, яка стартує у VARUS — це ще одна можливість для нас зробити свій вагомий внесок та залучити наших клієнтів до спільної Перемоги, — розповідає директорка з маркетингу VARUS Анна Луганська.

varus 600 40 | 1

Як працює акція?

За кожні 100 гривень у чеку клієнти мережі можуть придбати благодійний сашет із колекційними картками за 5 гривень. Далі героя, зображеного на картці, можна "оживити" у мобільному додатку Uнайти. Механізм роботи доповненої реальності простий:

  • наводите камеру смартфона на картку;
  • пристрій поєднує зображення з його віртуальним відображенням;
  • виводить картинку на екран.

Читайте також: Українці все більше використовують каси самообслуговування – аналітика “Епіцентр”

Ми раді, що нам вдається об'єднувати споживачів і великі бізнеси навколо спільної мети і наближувати перемогу разом з платформою UNITED24. Дякуємо компанії VARUS за відданість, залученість і професіоналізм, — прокоментував засновник компанії "NTI Loyalty" Костянтин Мельников.

Акція проходитиме в усіх магазинах мережі VARUS з 1 липня до 1 вересня 2023 року.