Завищення цін на 1000%: власника бренду Ray-Ban звинувачуюють у змові з конкурентами

На найбільшого у світі виробника окулярів компанію EssilorLuxottica SA подали до суду. Корпорацію звинувачують у змові з конкурентами з метою завищення цін на свою продукцію у США на 1000%.

EssilorLuxottica SA є власником брендів Ray-Ban, Oakley та інших. У колективному позові до Федерального суду Сан-Франциско, який подала група споживачів, стверджується, що компанія є “ініціатором та основним виконавцем” схеми встановлення цін, до якої залучені такі великі гравці місцевого роздрібного ринку, як Frames for America Inc. та For Eyes Optical Co.

У скарзі запевняється, що виробник укладає угоди з порушенням антимонопольного законодавство Сполучених Штатів.

Також зазначається, що через свою дочірню структуру EyeMed EssilorLuxottica SA підписала угоди з тисячами постачальників товарів для корекції зору та засобів догляду за очима. Усі угоди були укладені на антиконкурентних умовах, які змушують "мільйони споживачів купувати продукцію конгломерату за завищеною ціною".

Позивачі вважають, що власник Ray-Ban змусила контрагентів не розголошувати умови угод, щоб приховати факт змови. Додатковими відповідачами у справі є ще близько 20 виробників окулярів класу люкс.

Судові позови в ритейлі

Раніше ми розповідали, шведський фешн-гігант H&M подав до суду на одного з найбільших китайських онлайн-ритейлерів Shein.

Hennes & Mauritz звинувачує китайську платформу у порушенні авторських прав, а саме - незаконному копіюванні дизайнерських рішень.

Читайте також: Власник Gucci купує 30% акцій Valentino за 1,7 млрд євро

Від Shein через суд вимагають відшкодування матеріальних збитків та хочуть встановити заборону на повторення своїх моделей у майбутньому.

Детальніше про справу, читайте в нашому матеріалі.

Trade Master