Засновники доставки “Гудфуд Вдома” запустили маркетплейс заморожених страв з популярних ресторанів

Засновники проєкту з доставки заморожених продуктів "Гудфуд Вдома" запустили маркетплейс заморожених страв з відомих ресторанів.

Про це розповів один з співзасновників сервісу Олександр Гудков у коментарі виданню Forbes.

Усі страви з маркетплейсу "Вдома" доставляють по всій країні у шоковій заморозці за рецептами відомих закладів, вони вже адаптовані для домашнього приготування. Сервіс почав роботу 30 січня 2024 року.

Головна ідея маркетплейсу - дати можливість куштувати страви з найлегендарніших ресторанів по всій Україні.

До маркетплейсу вже приєднались заклади "Китайський Привіт", Musafir, "Гімалаї", Meatbusters, Ponchyk Boy, Pasteis de Kyiv та близько 20 партнерів. До кінця цього року планується залучити 100 ресторанів і ще 50-60 виробників.

Інвестицій в маркетплейс не було, адже у нас була побудована інфраструктура ще з часів проєкту "Гудфуд вдома" — це інтернет-ресурс, виробництво, склади. Основна інвестиція — це маркетинг і сервіс, і вона вже себе окуповує, - каже Гудков.

Зараз маркетплейс опрацьовує близько 100 замовлень на день. Доставка поки доступна у Києві, Львові та Дніпрі, але протягом лютого розшириться по всій Україні.

За словами Гудкова, за 2024 рік компанія хоче вирости до 300 замовлень на день.

*Довідка

Сервіс "Гудфуд Вдома" три роки тому заснували Олександр, Юлія та Олена Гудкови, наразі проєкт має розподільчі склади в Києві, Львові, Дніпрі.

Читайте також: Колаборація з Ponchyk Boy. Як формат “Айфончик та Пончик” відкрив двері столичних ТРЦ для мережі “Техно їжак”

Виробництво розташоване у столиці, загалом у проєкті працює близько 20 осіб. У 2022 році виторг компанії становив 24 млн грн.