Zara запускає шопінг-шоу для збільшення продажів у Європі

Іспанський гігант фаст-фешн Zara, що належить групі Inditex, хоче збільшити свої онлайн-продажі у Європі за допомогою нової концепції, яку вже активно використовує в Китаї.

З листопада 2023 року Zara транслює щотижневе п'ятигодинне шопінг-шоу в прямому ефірі через Douyin, версію TikTok, яка дозволена в материковому Китаї.

Ці трансляції допомогли значно збільшити продажі ритейлера в e-commerce. Тепер бренд хоче спробувати повторити цей успіх і на інших ринках по всьому світу.

У Китаї Zara показує моделей у своїх сукнях, взутті та прикраси, а також кадри подіуму та закулісні знімки. Ці трансляції мають більш розслаблений стиль, ніж інші, які більше зосереджені на жорстких продажах.

Шоу Zara приваблюють у середньому 800 тис. глядачів і допомагають підвищити впізнаваність бренду.

Читайте також: Власник Versace і Jimmy Choo зафіксував різке падіння прибутків

Європейські шоу транслюватимуться у власному додатку та на веб-сайті Zara, а не через зовнішні канали соціальних мереж. Очікується, що експеримент запустять у період між серпнем і жовтнем цього року.

Trade Master