Zara відкриє триповерховий флагманський магазин у Великій Британії

Іспанський бренд Zara, який належить групі Inditex, відкриє триповерховий флагманський магазин у британському місті Лідс, в торговому центрі Trinity Leeds.

Компанія придбала колишні приміщення Topshop і переїде туди зі свого поточного місця на торговій вулиці Бріггейт.

Нова точка має більшу площу - 46 тис. кв. м.

Група роздрібної торгівлі нерухомістю Landsec зазначає, що новий магазин включатиме останні технологічні інновації Zara. Вони потрібні для того, щоб гарантувати клієнтам “безперебійний досвід покупок”.

Ці дії є частиною плану оптимізації Inditex по охопленню "більших, кращих та красивіших магазинів в найкращих місцях роздрібної торгівлі в усьому світі".

Оскільки гості вимагають більше від своїх покупок, бренди віддають перевагу найкращим місцям, які приваблюють відвідувачів, забезпечують обслуговування клієнтів і мають можливість інтегрувати покупки в магазині та онлайн. Наша стратегія роздрібної торгівлі дозволяє нам цілісно співпрацювати з брендами, щоб знаходити для них найкращі локації та гарантувати, що їх фізична присутність додає цінність їх ширшій багатоканальній пропозиції, - каже керівник відділу управління обліковими записами брендів Landsec Нік Портер.

Замінник Zara у росії

Раніше ми розповідали, що у Москві відкрився перший магазин MAAG. Бренд є замінником мережі Zara від групи Inditex після того, як іспанська група припинила роботу в країні-агресорці.

За даними місцевих ЗМІ, перший бутік MAAG запрацював на Кузнецькому мосту. Асортимент та ціни магазину дуже схожі на оригінальну Zara.

Читайте також: Рік без fashion-гігантів: чи вдалось українським брендам зайняти місце Inditex і H&M

Раніше Inditex повідомила, що продає російський бізнес компанії з Об’єднаних Арабських Еміратів Daher.

За умовами угоди, Daher працюватиме в росії під власними брендами. Pull & Bear працюватиме під вивіскою DUB, Stradivarius називатиметься Vilet, а Bershka змінить назву на Ecru.

Які ще особливості має угода fashion-гігантів, читайте в матеріалі.

Retail Week