Zara відкрила флагман з кафе та студією контенту в Китаї (фото)

Модний бренд Zara, що належить групі компаній Inditex, відкрив флагманський магазин з цифровою інтеграцією у східному китайському місті Нанкін.

Нові функції магазину будуть випробувані в Китаї, перш ніж компанія вирішить, чи поширювати їх на інші ринки, повідомляє Reuters.

Потреба в оновленні роздрібної мережі Zara стала особливо очевидною в Китаї. Багатонаціональні бренди, орієнтовані на споживачів середнього класу країни, мають зниження доходів через малий попит, а також посилення конкуренції з боку місцевих брендів, які мають гнучкі внутрішні ланцюги поставок і цифрову присутність.

zara 3 | 1

Новий флагман Zara площею 2 500 кв. м, що займає два поверхи, містить салон для приватних покупок з лаунж-зоною та особистими роздягальнями.

В магазині є студія fit check з кількома камерами та освітленням, де клієнти можуть знімати власний відеоконтент і завантажувати його безпосередньо на свої телефони. Крім того, на першому поверсі розташована перша концепція кав'ярні бренду Zacaffe за межами Іспанії.

zara | 2

Zara не вперше експериментує з новими концепціями в Китаї, перш ніж експортувати їх на інші ринки. Минулого року популярна серія шопінг-шоу в прямому ефірі на Douyin, китайській версії TikTok, спонукала бренд експериментувати з подібними прямими трансляціями в Європі та США.

zara 1 | 3

Протягом останніх кількох років Inditex скорочує площу своїх магазинів по всьому світу, прагнучи оптимізувати торгові площі, зосереджуючись на флагманських точках у найкращих місцях і нарощуючи онлайн-продажі.

Читайте також: Zara представила свій оновлений екологічний флагман у США (фото)

У 2019 році Inditex мав 570 магазинів у Китаї, що було найбільшою фізичною мережею після Іспанії. Станом на 31 січня цього року ця кількість скоротилася до 132.