Zara, H&M та Uniqlo: гіганти фаст-фешн закликали людей більш свідомо купувати речі

Світові мас-маркет бренди H&M, Uniqlo та Zara закликали покупців більш відповідально ставитися до екології та свідомо купувути їхню продукцію.

Гіганти фаст-фешн просять споживачів ремонтувати старий одяг, якщо це можливо, а не одразу викидати і купувати новий.

Менеджменти шведського H&M, японського Uniqlo та іспанського Zara просять подумати перед покупкою трендової речі, чи справді вона так конче необхідна.

Нові правила ритейлерам диктує сучасний екологічний тренд, який бореться із засміченням навколишнього середовища через надмірне споживання.

Зіштовхнувшись зі зростаючим контролем за станом навколишнього середовища, модні бренди, зокрема H&M, Uniqlo та Zara, заохочують покупців латати свій старий одяг, а не викидати його, - зазначають у The Wall Street Journal.

Еко-ініціативи Inditex

Раніше ми розповідали, що компанія власник Zara, Massimo Dutti, Bershka, Oysho, Pull & Bear, Stradivarius заявила про плани розширити послуги з продажу вживаних речей і більше використовувати перероблені матеріали.

Таким чином іспанська група хоче вдвічі знизити вуглецеві викиди до 2030 року. Глобальна мета - досягти нульового рівня вуглецевих викидів до 2040 року.

Читайте також: Максим Гаврюшин, УРТЦ: Inditex може повернутися в Україну вже восени цього року

Ці дії Inditex пов’язані з намірами ЄС запровадити правила, що регулюють “швидку моду”.

Крім цього, виробник модного одягу має цілі із захисту, відновленню чи регенерації 5 мільйонів гектарів землі до 2030 року.

Детальніше про еко-ініціативи Inditex читайте в матеріалі.

The Wall Street Journal