Запуск до кінця року. Glovo тестує в Україні власну соцмережу
Сервіс доставки з магазинів та ресторанів Glovo хоче перетворити свій застосунок на соціальну мережу Glovo Next з підбірками страв та відео від ресторанів.
Її вже тестують в межах України і планують запустити до кінця цього року, повідомили у компанії.
Треба розуміти, що ця система — це живий організм. Ми постійно тестуємо, щоб змінюємо, доопрацьовуємо. Дуже хотілося б протягом місяця запустити. Якщо ні, то уже після різдвяних свят, — розповідає про проєкт Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.
Які функції будуть у Glovo Next?
В оновленому застосунку-соцмережі знайомі зможуть обмінюватися рекомендаціями, наприклад, закладами, що їх сподобалися.
Також можна буде створювати приватні та публічні списки улюблених ресторанів.
Читайте також: Чорна п’ятниця 2024: чого очікують та як готуються українські ритейлери
Функції уже працюють у Барселоні, Іспанія. Тепер і Україна серед 22 країн, де впроваджують Glovo Next.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації