Західні ритейлери розглядають відмову від кас самообслуговування – що вплинуло на новий тренд

Британська роздрібна мережа супермаркетів Booths відмовляється від кас самообслуговування у 26 з 28 своїх магазинів. Рішення є доволі незвичним на тлі повальної автоматизації бізнесу в усьому світі.

Самокаси сьогодні можна побачити не лише у магазинах, а й у кафе, кав’ярнях та кінотеатрах, однак це не влаштовує багатьох клієнтів по всьому світу.

Наприклад, у США покупці скаржаться на те, що деякі автомати просять чайові і вважають це емоційним шантажем. Щодо Booths, то ця мережа вирішила відмовитись від апаратів самообслуговування через відгуки про їхню повільну, ненадійну та знеособлену роботу, розповів директор ритейлера Найджел Мюррей.

Ми любимо спілкуватися з відвідувачами й дуже пишаємося тим, що переходимо до моделі, у якій наших клієнтів обслуговують люди, тож замість штучного інтелекту ми йдемо до справжнього інтелекту, – сказав він.

За словами Найджела Мюррея, покупці також можуть розгубитися під час купівлі вагових товарів, оскільки станції самообслуговування зазвичай вимагають їхньої візуальної перевірки. Відвідувачі зрештою не повинні знати та розрізняти сорти яблук, на відміну від продавців-консультантів.

Плани інших ритейлерів

Booths вважають першим британським ритейлером, який відмовляється від самокас, впроваджених близько 6 років тому. Однак свої стратегії у цьому питанні останнім часом переглядає чимало мереж.

Наприклад, у вересні ліквідацію зон самообслуговування щонайменше в трьох магазинах в США анонсував Walmart. Рішення ухвалили після зростання кількості крадіжок. Дискаунтер Costco тим часом намагається боротися з забороненим спільним використанням карток, зокрема через спекуляцію знижками, які мають співробітники.

Читайте також: Carrefour знову вийде на ринок Болгарії через 7 років після першої спроби

Проблема автоматизації кас також полягає у так званій "епідемії самотності", виявилось, що для деяких відвідувачів касир може стати єдиною людською взаємодією впродовж дня.

Mc.Today