Заборони стануть суворішими. Європарламент готує нові правила упаковки у e-commerce та доставці

Європарламент оголосив про запровадження нових заходів для скорочення відходів від упаковки товарів.

У відомстві прагнуть у сферах доставки їжі та електронної комерції скоротити кількість використаних матеріалів для упаковки на 5% до 2030, а до 2035 року – на 10%.

За наступні п’ять років, тобто до 2040, має має відбутися скорочення на 15%. На думку експертів, це цілком реалістичні плани.

Для їхньої реалізації компаніям достатньо удосконалити процеси пакування товарів, зменшуючи порожній простір усередині коробок та більше групувати різні товари в одній транспортній упаковці.

Також Європарламент вимагає відмовитися від додаткового пакування товарів, які вже добре захищені у коробках, які видають самі виробники.

З 1 січня 2030 року певні типи одноразової пластикової упаковки будуть заборонені, йдеться про матеріали, які забруднюють їжу мікропластиком, а також про ті, які важко переробляти.

Кінцеві продавці напоїв і їжі на винос повинні будуть пропонувати клієнтам можливість купувати їжу у власну тару та до 2030 року мати щонайменше 10% продуктів у форматі багаторазової упаковки.

Читайте також: Coca-Cola, Nestle та інші. Світові виробники продуктів та напоїв у рейтингу найбільших забруднювачів довкілля

За новими правилами, уся упаковка (крім легкої дерев’яної, пробкової, текстильної, гумової, керамічної, фарфорової та воскової) повинна підлягати повторній переробці відповідно до критеріїв Європейського Союзу.

Норми набудуть чинності після того, як їх офіційно схвалить Європейська рада.

Trade Master