З великих екранів до ритейлу: як торгові центри і бренди підхопили хвилю Barbie
Вихід довгоочікуваного голлівудського фільму Barbie перетворив культову ляльку з дитячої іграшки на франшизу. Саме так вважає президент її материнської компанії Mattel Річард Діксон.
У світі все більше популярності набирає вірусний тренд Barbiecore. “Рожеву лихоманку” підхопили відомі компанії в усіх можливих галузях. Напередодні прем’єри команда Barbie уклала понад сотню угод із різними брендами. На прилавках з’явились рожевий одяг, зубні щітки, валізи, лаки для нігтів, йогурти та навіть ігрові приставки. Особливі поціновувачі можуть навіть забронювати проживання в Barbieʼs Malibu Dream House на Airbnb.
Не залишився осторонь і вітчизняний бізнес, хоча рекламна кампанія фільму в Україні була не такою потужною, як от в США. Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші колаборації, заходи та реклами, приурочені до виходу кінострічки Ґрети Ґервіґ в Україні та світі.
Торговельні центри
Як місця “скупчення” різноманітних брендів, ТРЦ активно долучилися до загального тренду.
Багато українських торговельно-розважальних комплексів створили яскраві декорації та активно підтримали рекламні ініціативи своїх орендарів. Наприклад, у львівському ТРЦ Forum Lviv дарують два квитки на фільм у тамтешньому кінотеатрі “Планета кіно”, для цього відвідувачам пропонують взяти участь у розіграші.
Схожий конкурс проводять і у одеському ТРЦ Riviera Shopping City, дарують також квитки, але на прем’єру.
Столичний ТРЦ River Mall запустив нову рекламну кампанію “Шопінг для справжніх людей”. Рожеві банери із дівчиною, що сміливо виходить з іграшкової коробки, з’явилися на вулицях Києва та сторінках ТРЦ в соцмережах.
У харківському ТРЦ Nikolsky не обмежились візуальним контентом і влаштували “Barbie-вечірку” для мам та донечок. Обов'язковою умовою для участі був рожевий дрес-код, для учасників пыдготували конкурси та анімаційну програму, а також тематичні подарунки.
На піку цього тренду - американські ТРЦ. Журналістка УРТЦ побувала в одному з молів штату Джорджия і ледь не у кожному магазині знайшла елементи Barbiecore.
На центральних вітринах виставлені культові ляльки, одяг та прикраси у стилі Barbie, а у розділі з пресою можна знайти спеціальний випуск People, присвячений іграшковій красуні.
У одному з філліпінських ТРЦ SM Mall of Asia Atrium пішли ще далі, і запустили Barbie Land Experience. Це інсталяція, яка включає 2-поверховий дім мрії Barbie з музичною кімнатою, де звучать пісні з офіційного саундтреку до альбому Barbie the Album. Усі охочі можуть сфотографуватись на фотозоні, роздивитись гардероб Barbie, тощо.
Колекції до виходу історії про подорож ляльки у реальний світ випустило чимало світових фешн-брендів.
Zara представили Barbie-колекцію “Zara x Barbie the Movie” в Сингапурі. Окрім одягу, лінійка включає аксесуари, взуття, косметичні засоби та товари для дому. Всі речі, звісно, у фірмових кольорах ляльки.
Колаборацію з Mattel представив і бренд взуття Crocs. Продуктом співпраці стали комфортні босоніжки й сабо, палітра дропу представлена у всіх відтінках яскраво-рожевого та ніжно-рожевого.
Польский мас-маркет бренд Sinsay теж запустив у продаж рожеву лінійку, придбати її можна і в Україні. Щоправда, більшість моделей на сайті вже розпродана.
Колекція "Gap x Barbie" з’явилась спеціально до виходу трейлеру фільму. Вона відзначає дух інклюзивності та індивідуальності, містить футболки, спідниці, худі з логотипом, а також різноманітні аксесуари.
Чи не найбільше прем’єру в українських кінотеатрах очікують дитячі магазини. Мережа “Будинок іграшок” запустила “Велике Barbie промо”. В рамках кампанії на весь асортимент ляльок бренду діють знижки до 33%.
Активізувала маркетинг і мережа дитячих магазинів “Антошка”. Для нагадування про наявність Barbie в своєму асортименті, ритейлер записав гумористичне відео (Reels) у соцмережах.
Неочікувані колаби
Якщо колекції одягу в стилі ляльки-модниці здаються очевидним маркетинговим ходом, то деякі продукти спочатку взагалі не “в’яжуться” з образом Barbie.
Але це лише на перший погляд! Так, Burger King представили спеціальне меню Barbie, придбати яке можна лише у Бразилії.
Воно отримало назву BK Barbie Combo, в нього входить "Рожевий гамбургер" із рожевим соусом, так звана “картопля Кена” та “пончиковий коктейль Barbie”.
Читайте також: Знижки, персональний підхід та ротації. Як війна змінила співпрацю ТРЦ з орендарями
Не змогла залишити без уваги вихід фільму і технокорпорація Microsoft. Компанія запропонувала одразу два продукта в колаборації з Barbie, перше - це нові машини у грі Forza Horizon 5, що належать ляльці та її кавалеру Кену. А друга - ексклюзивна консоль Xbox Series S, оформлена в стилі лялькового будиночка.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації