З меблевого центру в класичний ТРЦ: результати реконцепції Sofia Mall у Києві

Після реконцепції столичного ТРЦ Sofia Mall вакантність об’єкту скоротилася з 75% до нуля. Відвідуваність при цьому зросла вшестеро.

Про це повідомили в UTG, передає “Інтерфакс-Україна”.

ТРЦ Sofia Mall на Софійській Борщагівці спочатку відкривався як спеціалізований меблевий торговельний центр. Загальна площа двоповерхової будівлі 13 тис. кв. м, торгова 11 тис. кв. м. Поруч паркінг на 500 машин.

З початком повномасштабної війни попит на меблі в цьому районі різко скоротився, тому на момент залучення експертів UTG, у лютому 2023 року, вакантність досягла 75%. Відвідуваність становила усього 2 тисячі осіб на день, більшість з них - покупці “Сільпо”. Решта орендарів були готові покинути ТЦ.

Після аналізу ситуації нашою командою було ухвалено рішення про реконцепцію ТРЦ Sofia Mall, зі спеціалізованого на класичний ТЦ районного формату, з ухилом на одежні аутлети, - розповідає директорка компанії Євгенія Локтіонова.

Що передбачала реконцепція?

В рамках оновлення була повністю змінена конфігурація торговельного центру.

Експерти зробили нові плани приміщень першого і другого поверхів, встановлювали вітрини і ролети, завдяки чому з оупен-спейса у вигляді виставки ТРЦ було трансформовано в традиційну галерею. Одночасно проводився брокеридж.

Усі роботи виконувалися паралельно, торговий центр не закривався ні на день. Плюс усі ремонтні роботи за своїми дизайн-кодами виконували самі орендарі, яких ми залучили. Іншими словами, девелопер, унаслідок реконцепції, не закриваючись, без власних інвестицій, замість меблевого ТЦ, куди ніхто не ходив, отримав класичний торгівельний центр з ухилом на аутлети з високою відвідуваністю, - резюмує Локтіонова.

У Sofia Mall відкрилися аутлети: New Balance, Arena Stores, Orange Club Sinsay. Також підписані такі орендарі як: JYSK, Blisk, Eva, Famo, Сюф, Duna, Anabe Arto, Rozetka, Нова пошта, Аврора, Чиста Хата, KFC Drive.

За словами Локтіонової, було складно вмовити багатьох орендарів заходити в порожній ТРЦ. Аргументами були сама локація, з відсутністю конкуренції серед аутлетів, і велика кількість потенційних покупців - молодих родин у найближчих нових ЖК.

UTG, взявши об'єкт у лютому 2023 року, незважаючи на надскладну ситуацію в країні, виконали всі роботи: від розробки реконцепції до повного заповнення ТЦ новими орендарями. Це вийшло завдяки великому досвіду роботи і високому професіоналізму співробітників компанії, - підкреслила спікерка.

Читайте також: Календар розпродажів змінився. До чого готуватися ритейлерам у другій половині 2024-го

В результаті реконцепції, вже влітку 2024 року ТРЦ Sofia Mall досягла цільових показників: нульової вакантності та стабільних 15 тис. відвідувачів на день.