З акцентом на інтерактивні функції: Pull&Bear оновив свій флагман у Лондоні (фото)
Бренд Pull&Bear, який належить групі Inditex, представив свій оновлений флагман на Лондонській Оксфорд-стріт.
Новий простір символізує зміну підходу до роздрібної торгівлі модного магазину, з акцентом на інтерактивні функції та ексклюзивні пропозиції.
У Pull&Bear зазначили, що однією з визначних функцій магазину є нова модульна система відображення кімнат, яка пропонує ширококутний огляд “0,5” для покращення видимості та презентації товарів.
Цифрові елементи інтегровані по всьому магазину з багатопозиційними екранами та світловими панелями з полікарбонату, які передають ключову інформацію та рекламу.
Крім цього, Pull&Bear в оновленому магазині пропонує допоміжну систему самообслуговування, а також пункт отримання та видачі онлайн-замовлень.
Центральна точка магазину – зона, присвячена суббренду STWD Pull&Bear. У цьому розділі представлена ексклюзивна колекція унісекс, доступна лише в цьому місці.
Читайте також: Zara відкрила флагман з кафе та студією контенту в Китаї (фото)
У просторі також є спеціальна “нескінченна зона” в примірочних кімнатах, призначена для підтримки створення контенту для таких платформ, як TikTok.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації