З акцентом на інтерактивні функції: Pull&Bear оновив свій флагман у Лондоні (фото)

Бренд Pull&Bear, який належить групі Inditex, представив свій оновлений флагман на Лондонській Оксфорд-стріт. 

Новий простір символізує зміну підходу до роздрібної торгівлі модного магазину, з акцентом на інтерактивні функції та ексклюзивні пропозиції.

pullbear 2 | 1

У Pull&Bear зазначили, що однією з визначних функцій магазину є нова модульна система відображення кімнат, яка пропонує ширококутний огляд “0,5” для покращення видимості та презентації товарів.

Цифрові елементи інтегровані по всьому магазину з багатопозиційними екранами та світловими панелями з полікарбонату, які передають ключову інформацію та рекламу.

pullbear 3 | 2

Крім цього, Pull&Bear в оновленому магазині пропонує допоміжну систему самообслуговування, а також пункт отримання та видачі онлайн-замовлень.

Центральна точка магазину – зона, присвячена суббренду STWD Pull&Bear. У цьому розділі представлена ​​ексклюзивна колекція унісекс, доступна лише в цьому місці.

pullbear 1 | 3

Читайте також: Zara відкрила флагман з кафе та студією контенту в Китаї (фото)

У просторі також є спеціальна “нескінченна зона” в примірочних кімнатах, призначена для підтримки створення контенту для таких платформ, як TikTok.

Retail Gazette+