Ювелірний бренд Tous створив лімітовану колекцію сумок зі своїх рекламних банерів
Іспанський ювелірний бренд Tous випустив лімітовану колекцію сумок-шоперів, створених із полотна використаних рекламних банерів. Лінійка отримала назву Tous Afterlife.
Таким чином компанія вирішила дати друге життя матеріалу, який у великих кількостях залишається непотрібним після закінчення маркетингових акцій.
Полотно із рекламними зображеннями демонтували, очистили і після цього пошили з нього сумки. Саме тому особливістю серії є незвичайний дизайн із унікальним комбінуванням фрагментів фотографій на кожному виробі.
Сумки мають дві пари ручок різної довжини, є міцними та добре тримають форму. Вартість сумок складає 89 євро. На сайті бренду виріб представлений в декількох варіантах кольору, але деяких з них вже немає в наявності.
Мета проєкту
Цілюю ініціативи є не лише Upcycle використаних речей. Колекція створювались у майстернях організації Ared Foundation. Вона займається навчанням та працевлаштуванням людей, які можуть бути схильні до соціальної ізоляції.
Читайте також: Заборонили реєструвати ТМ: бренд PUMA виграв суд у виробника промислових машин PUMA Multipower
Це передусім громадяни, які звільнилися з місць позбавлення волі. 100% прибутку від продажу сумок Tous передасть на потреби Ared Foundation.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації