Ювелірний бренд Kochut створив благодійну колекцію прикрас на підтримку полку “Азов”

Український бренд ювелірних прикрас Kochut разом з громадською організацією "Azov One" створили благодійну ініціативу, щоб зібрати кошти на допомогу “азовцям”.

В рамках колаборації, 100% прибутку від місячного продажу колекції срібних тризубів бренду передадуть на потреби бійців бригади НГУ "Азов".

Наша перемога виборюється великими зусиллями українських воїнів. Ми здатні допомогти їм в цьому, забезпечивши їх хорошим спорядженням. Придбавши тризуб з цієї колекції, ви буквально підтримаєте українське військо в боротьбі за незалежність нашої держави, - зазначили у майстерні Kochut.

Для кампейну бренду знявся захисник Маріуполя Ілля "Гендальф". Придбати можна 7 видів срібних кулонів-тризубів, вартістю від 59 до 85 доларів.

Благодійна колекція пледів

Український бренд Woolkrafts випустив благодійну серію пледів із зображенням пейзажів, створених за дизайнами Platfor.ma.

У колекції 14 пледів із зображенням ландшафтів різних куточків України, зокрема донбаських териконів і карпатських полонин, а також полів Поділля та степів Таврії, лісів Сіверщини й Кримські гори.

Читайте також: Війна змінила все: думки експертів про стан торгової нерухомості в Україні та перспективи розвитку

У Platfor.ma додали, що ці пледи є продовженням благодійної колекції "Україна". Весь прибуток з продажів пледів спрямують до благодійного фонду "Незламні" на закупівлю біонічних протезів для українців, які постраждали від війни.

Скільки коштує один плед, як його замовити і як виглядають вироби, дивіться в нашому матеріалі.

kochut_jewelry