Юрій Кізім, ТРЦ VELES MALL: у Івано-Франківську спостерігається значний попит на вільні площі у ТРЦ

Управляючий партнер групи компаній VELES MALL Юрій Кізім дав ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів.

У ньому топ-менеджер розповів про перші результати роботи оновленої черги ТРЦ VELES MALL у Івано-Франківську, вплив війни, подальші плани розвитку та інше.

Наприкінці літа ТРЦ відкрив довгоочікувану другу чергу, які результати за перші півроку роботи? Чи виправдали вони очікування?

За перші півроку роботи після відкриття другої черги ТРЦ ми спостерігали значний ріст заповненості. Якщо в серпні це було 80%, то зараз ми раді повідомити, що вже перевищили планку в 95%.

Ці показники свідчать про успішність нового етапу розвитку ТРЦ та підтверджують його великий потенціал. Можна впевнено сказати, що результати роботи за перші півроку в повній мірі виправдали наші очікування.

tru 6706 scaled | 1

Із якими показниками відкривали другу частину ТРЦ та як вони змінилася за цей час?

З моменту відкриття ситуація з вакантністю змінилася в кращу сторону, а середній показник відвідуваності наразі перевищує 20 тис. осіб на добу. Ці показники вказують на успішну роботу ТРЦ у залученні клієнтів та популярність серед мешканців міста та області. За таких умов можна оцінити результати як дуже добрі, а позитивні відгуки від наших гостей є додатковим підтвердженням успішного розвитку.

Чи є у Івано-Франківську попит на вільні площі у ТРЦ з боку операторів?

В Івано-Франківську спостерігається значний попит на вільні площі у ТРЦ з боку операторів. Лист очікування налічує понад 30 потенційних орендарів, що свідчить про великий інтерес до нашого ТРЦ з боку бізнесу та різноманітні можливості для розвитку та розширення. Важливо відзначити, що 100% лотів на першому та другому поверхах вже зайняті орендарями.

atrium scaled | 2

Яким є тенант-мікс другої черги ТРЦ Veles mall? Чи будете проводити ротації у першій?

Тенант-мікс другої черги Veles Mall включає різноманітний спектр брендів та послуг, які задовольняють потреби різних категорій клієнтів. Зазначу, що ми не розділяємо TM на черги. Загалом, у нас представлені як українські та і світові оператори: Sinsay, Brocard, Skechers, Crocs, Solmar, Comfy, New Balance, Colin’s,  Цитрус, Pandora,  Алло, KFC, Сільпо, парк дитячих розваг Fly Kids та кінотеатр Movie Land.

Ротація в першій фазі VELES MALL не є високою, разом з тим триває реконцепція першої фази ТРЦ, де мікс орендарів оновлюється. Зокрема, у 2024 році відкрили: Samsung, Skechers, Pandora та Єва. 

Чи надавали ви пільги орендарям під час війни, якщо так, чи вийшли вже на довоєнні умови співпраці?

Війна стала викликом для кожного з нас, і звісно для бізнесу. Тому було прийнято рішення надати пільги нашим орендарям, щоб допомогти пройти цей важкий період. Це включало можливість адаптуватися до нових умов, а також, у деяких випадках, зниження орендної плати. 

Сьогодні, з урахуванням покращення ситуації та відновлення економічної активності, ми поступово повертаємося до довоєнних умов співпраці. Наша мета завжди залишається в забезпеченні стабільного та взаємовигідного партнерства з нашими орендарями, щоб разом розвиватися та досягати нових успіхів.

Івано-Франківськ став прихистком для багатьох переселенців, чи відчувається вплив переміщення людей на показниках роботи ТРЦ?

Зростання кількості населення міста відображається на загальному трафіку та кількості відвідувачів ТРЦ.

gastrohol scaled | 3

Це допомагає компенсувати зниження купівельної спроможності деякої частини населення та забезпечує стабільність у роботі торговельного центру. Ми плануємо подальше зростання трафіку і до вересня 2024 року очікуємо досягти показника в 25 000 відвідувачів на день.

Як щодо маркетингових заходів? Чи проводите їх та у якому форматі? Можливо, побільшало благодійних івентів.

Безумовно, кількість благодійних івентів значно зросла, адже ми соціально відповідальний бізнес і добре розуміємо, що потрібно не лише підтримувати економіку, але й наших захисників. Торік ми придбали 145 ударних дронів-камікадзе для прикарпатських захисників та захисниць. Та перерахували на потреби ЗСУ майже 2 млн. грн

Також ми продовжуємо співпрацювати з рядом благодійних організацій таких як БФ "Save Ukraine Now", БФ "Українська єдність", БО МЦСР  «Відновлення». Також ми активно бермо участь в різних соціальних ініціативах як наприклад "16 днів боротьби проти домашнього насильства" та активно підтримуємо спортивну галузь Прикарпаття.

З відкриттям другої черги Veles mall став одним з найбільших ТРЦ у Західному регіоні. Чи розглядаєте можливість "заманити" до себе бренди, ще не представлені у Івано-Франківську, наприклад H&M чи Inditex?

Ми постійно в комунікації з TOП брендами. Загалом підготовка угоди з такими орендарями триває від 12 місяців. Наразі H&M та INDITEX  повернулися в Україну, але вони не готові до інвестицій у відкриття нових магазинів. Ми готові увімкнутися в переговори одразу, як така політика зміниться. З міжнародними брендами, які готові відкривати нові площі в Україні, нам вдається досягти позитивних результатів. Зокрема це згадані CROOP, HOUSE, JYSK, PUMA, DeFacto.

Ну і наостанок, можливо, поділитесь планами щодо розвитку на найближчий рік?

Наразі ми зосереджуємося на реконцепції першої фази ТРЦ з метою розвитку та вдосконалення. Наша ціль - розширити торговельні площі і привернути ще більше якісних операторів. Уже вдалося відкрити такі магазини, як EVA Samsung, Sketchers та Pandora.

Читайте також: Кількість повітряних тривог у квітні 2024 року знизилась після рекордного березня (дослідження)

Влітку цього року відкриються: JYSK, DeFacto, Cropp,  House, Puma, One by One, Goldi, Stimma., а також фітнес клуб Total Fitness. Наша команда наполегливо працює над тим, щоб забезпечити нашим клієнтам ще більше можливостей для якісного і цікавого шопінгу та дозвілля.