YSL Beauté запускає тимчасовий поп-ап у Парижі з роботами та AR-технологіями

Косметичний люксовий бренд YSL Beauté наприкінці березня відкриє поп-ап простір у Парижі, щоб відзначити запуск своєї нової колекції помад Loveshine.

Гостей зустрічатиме великий підвісний арт-об’єкт у формі серця, що відсилає до культового символу YSL.

52db5830 add5 4621 85b5 c076785bbf2e | 1

В одній із кімнат буде так звана "нескінченна дзеркальна скринька", де відвідувачі зможуть бачити свої зображення в повторі, порівнювати їх з текстурами і відтінками нових помад, що з’являються на екранах.

Також у поп-апі можна побачити роботів, які танцюють та демонструють помади. У третій кімнаті буде ольфакторний бар, а поруч різноманітні ігри, зокрема, ігровий автомат та шахи, виконані у кольорах помад. Серед інших розваг автомат з жуйками і тимчасові тату.

У просторі працюватимуть шість візажистів, які дозволять спробувати обрані засоби для губ. Відвідувачі зможуть відсканувати QR-код на фасаді поп-апу та скористатися технологією Google Geospatial, завдяки якій можна отримати досвід доповненої реальності.

Поп-ап від французького люксового бренду буде відкритий з 15:30 до 19:00 26 березня та з 12:30 до 19:00 27 березня.

Читайте також: Український бренд KSENIASCHNAIDER представив другу колаборацію з Adidas (фото)

Ті, хто не зможуть особисто відвідати простір, зможуть спробувати продукти для губ віртуально завдяки новому об’єктиву Snapchat Lens від YSL Beauté.

WWD