Європейський ринок e-commerce показав реальне зростання вперше за три роки

Європейський ринок e-commerce повертається до зростання завдяки відновленню довіри споживачів.

У той же час дешеві китайські маркетплейси, наприклад Temu, суттєво посилюють конкуренцію.

Цьому сприяє інфляція, яка знижує купівельну спроможність споживачів і водночас сприяє популярності платформ, які пропонують дешеві товари.

Згідно зі звітом Ecommerce Europe, оборот електронної комерції у 2024 році в Європі зросте до 958 мільярдів євро, що на 8% більше порівняно з минулим роком. Це перше реальне зростання (з урахуванням інфляції) з 2021 року.

Зазначається, що споживачі купують менше, схильні обирати дешевші товари, що впливає на зміни в попиті.

Водночас конкуренція з китайськими маркетплейсами зростає, особливо на ринках Німеччини, Данії та Фінляндії. Місцеві гравці відчувають тиск через популярність дешевих китайських товарів, що створює нерівні умови для європейських інтернет-магазинів.

Читайте також: Попри геополітичну напруженість. Світова торгівля у 2024 році зросте після падіння у 2023-му

У Temu на це відповіли, що дотримуються місцевих законів і правил, а також активно залучають продавців з Європи, щоб розширити асортимент на своїй платформі.

Trade Master