Європейський оборот e-commerce у 2022 році сягнув 899 мільярдів євро

Оборот електронної комерції B2C у Євросоюзі минулого року сягнув 899 мільярдів євро.

Це вище за 849 мільярдів євро у 2021 році, йдеться у Європейському звіті про електронну комерцію.

У документі зазначається, що хоча темпи зростання e-commerce у 2022 році (на 6%) були нижчими, ніж у 2021-му, сектор продовжує досягати позитивного прогресу, і цьогоріч очікується подальше зростання. 

За даними дослідження, основним драйвером обороту електронної комерції на більшості європейських ринків були більш високі ціни. При цьому спостерігалися менші обсяги, але у деяких окремих сегментах, таких як подорожі, фіксувалося зростання. 

Відзначили і нові технології, зокрема 5G, доповнену і віртуальну реальність і цифрові гаманці. Їх вважають рушійними силами більш глибокого проникнення електронної комерції та зростання стійкості в секторі після впровадження більш екологічного виробництва.

E-commerce в Україні

За рік частка онлайн-ритейлу зросла на 2% і найшвидше розвиваються саме українські платформи.

Про те, як класичним ритейлерам залучати більше покупців через інтернет, що найбільше впливає на обсяги продажів та які за рік змінювалися пріоритети споживачів, розповів директор з розвитку продукту Prom.ua Микита Артемчук.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у серпні нівелював сезонне зменшення та зріс до 28,8 пунктів

Головне з його колонки Українська Рада Торгових Центрів пропонує у своєму матеріалі.

Trade Master