Європейські покупці відмовляються від світових FMCG брендів на користь місцевих виробників
Відомі бренди у секторі FMCG продовжують втрачати популярність серед європейських споживачів. Їх активно витісняють товари, випущені під місцевими приватними торговими марками.
Радник із розвитку FMCG та старший віце-президент компанії Circana Ананда Рой вважає, що ця тенденція залишиться з нами і у 2024 році. Виробники під всесвітньо відомими брендами, матимуть слабші показники відновлення, щонайменше у сегменті продовольства.
У європейських роздрібних мережах відзначають зміну моделі поведінки споживачів протягом останніх кількох років. Зокрема зниження лояльності до відомих брендів. З приватними торговими марками все навпаки, адже місцеві виробники демонструють більшу гнучкість і пропонують аналогічні, або навіть більш якісні товари, за нижчими цінами.
Наразі виробники зі світовим ім’ям мають визнати, що малі та середні підприємства дедалі успішніше конкурують з ними на місцях.
Частка приватних торгових марок
У таких країнах, як Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Іспанія та Велика Британія майже 40% бакалійних товарів забезпечують місцеві виробники.
За останні півроку вони збільшили свою частку на ринку в середньому на 2,2%. За прогнозами аналітиків, у цих країнах приватні торгові марки незабаром зможуть “захопити” від 55 до 65% ринку продуктів харчування.
Читайте також: Удар по ритейлерам та виробникам: криза у Червоному морі може вплинути на поставки продуктів в усьому світі
Якщо ситуація радикально не зміниться під впливом якихось серйозних факторів, то така тенденція триматиметься на європейському ринку FMCG щонайменше протягом п’яти наступних років.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації