Єврокомісія розпочала розслідування проти Glovo – у чому звинувачують сервіс доставки

Європейська Комісія розпочала офіційне антимонопольне розслідування проти Delivery Hero та Glovo.

Компанії звинувачують у порушенні правил конкуренції ЄС, передає прес-служба відомства.

Delivery Hero та Glovo - дві найбільші компанії з доставки їжі в Європі, а з липня 2022 року Delivery Hero отримала одноосібний контроль над Glovo.

У ЄК занепокоєні тим, що перед поглинанням компанії могли розподілити географічні ринки та обмінюватися комерційно важливою інформацією, наприклад про комерційні стратегії, ціни, потужності, витрати, характеристики продукції.

Також у Єврокомісії вважають, що компанії могли домовитися не переманювати одна у одної співробітників, адже такий практиці могла сприяти міноритарна частка Delivery Hero у Glovo.

Якщо ці факти будуть доведені, це означатиме порушення правил конкуренції ЄС, які забороняють картелі та обмежувальні ділові практики.

Тепер Комісія проведе своє поглиблене розслідування в першочерговому порядку. Початок офіційного розслідування не вирішує його результату, - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Сервіс Bolt Food вдвічі збільшив покриття в Україні усього за півроку

Це розслідування також є частиною зусиль ЄС щодо забезпечення справедливого ринку праці, де роботодавці не вступають у змову, щоб обмежити кількість і якість можливостей для працівників, а змагаються за таланти.