Єворпейські ритейлери відзначають ріст популярності програм лояльності – дослідження

Більше половини провідних ритейлерів Європи (53%) відзначають збільшення використання програм лояльності за останні роки.

Про це йдеться у новому дослідженні глобальної компанії аналізу даних про клієнтів dunnhumby. У звіті подається інформація про 24 великих роздрібних торговців у регіоні EMEA, Латинській Америці, Північній Америці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

З’ясувалося, що 70% мереж вдалося зберегти або збільшити свою базу лояльних клієнтів.

Лояльність важко завоювати і легко втратити, але, незважаючи на важкі часи, більшості роздрібних торговців вдалося зберегти або навіть збільшити свою базу лояльних клієнтів. Ті, хто досяг успіху, прийняли справжні принципи “Клієнт на першому місці”, цілеспрямовано зосереджені на досягненні цілей, замість того, щоб хвилюватися, що задумали конкуренти, - сказала Дебора Франкім, директорка із персоналізації та залучення клієнтів у dunnhumby.

Види програм лояльності

Щодо видів програм лояльності, 82% ритейлерів пропонують знижки та купони всім, тоді як три чверті (75%) пропонують ексклюзивні знижки лише для учасників програми.

Серед інших рішень: персоналізовані рекомендації щодо продуктів на основі історії покупок (68%), системи винагород на основі балів (61%), рівні членства зі збільшенням переваг (18%) та інші ініціативи (11%).

Читайте також: Не можуть позбутися товару: люксові бренди по всьому світі накопичили величезні надлишки одягу

Дослідження показало, що майбутні стратегії в сегменті лояльності, ймовірно, все більше орієнтуватимуться на мобільні додатки та багатоканальний маркетинг, а не на такі технології, як чат-боти чи доповнена реальність.

Фінансові обмеження та технічні проблеми були визначені як основні перешкоди для ефективного впровадження в обох сферах.

ESM