Євгенія Локтіонова, UTG: аутлети – один з найперспективніших форматів торговельної нерухомості

Магазини у форматі аутлет є дуже популярними в Європі, а в Україні новинка лише почала набирати обертів. Тож саме цей формат є одним із найперспективніших в нашій країні.

Таку думку висловила директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова.

Адже аутлет-центр – це місце, де люди цілий рік отримують великі знижки на товари визнаних брендів, і це саме те, чого сьогодні хочуть покупці, - пояснює вона.

За словами експертки, в Україні цей формат недостатньо розвинений. Але якщо орієнтуватися на успішні бізнес-кейси західних рітейлерів, зазвичай на десять класичних магазинів вони мають один аутлет.

Чому це актуально?

Наразі у світі посилюється тренд на розумне споживання, тож люди все більше шукають можливостей заощадити.

За даними acrossmagazine, саме аутлет-торгівля демонструє постійне зростання серед усіх сегментів ритейлу.

В UTG пояснюють, що зростання вартості життя змушує людей звертати увагу на те, скільки вони витрачають на товари другорядного значення, зокрема одяг.

Тож аутлет формат повністю відповідає запитам сучасних покупців і є сегментом ринку, який почувається впевнено навіть у економічно складні часи.

Керуючий директор Rioja Estates Джайлз Мембрі зазначає, що по мірі зростання цін збільшується і сума, яку споживач може заощадити.

Читайте також: Станіслав Шульга, ТРЦ Sky Park: про канікули для орендарів, комунікацію з Inditex, товарообіг та інше

Якщо покупці все ж збираються витрати понад 1000 фунтів на сумку від таких брендів, як Gucci, Coach або Michael Kors, вони хочуть побачити товар, доторкнутися і насолодитися всім процесом покупки.

Це робить фізичні магазини більш затребуваними, а ціни в аутлетах приваблюють споживачів, які зазвичай не можуть дозволити собі речі таких дорогих брендів.

UTG