Євгенія Лагода, Good Life: про особливості районних ТЦ, унікальні формати та ротації під час війни
СЕО київського торговельного центру Good Life Євгенія Лагода дала ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів.
У ньому топ-менеджерка розповіла про особливості роботи об’єкту у пішій доступності від столичних ЖК, нюанси підбору орендарів, унікальні формати та інше.
ТЦ Good Life розташовується у пішій доступності від кількох ЖК преміум-класу, як це впливає на роботу та підбір операторів? Як ви можете охарактеризувати tenant-mix?
ТЦ Good Life - сучасний торговельний центр, відкритий наприкінці 2018 року. Основною перевагою ТЦ є розташування в районі з щільною забудовою житловими комплексами бізнес та преміум сегменту: Taryan Towers, Бульвар фонтанів, Престиж Хол, Французький квартал, Новопечерський квартал. Загалом в Печерському районі більше 30 новобудов, із них близько 25 знаходяться в радіусі 1.5 км від ТЦ. Окрім цього, поруч знаходяться офісні центри та державні установи, освітні заклади, в тому числі університети і коледжі, заклади сфери медицини.
Щільність забудови та населення зростає з кожним роком, що збільшує кількість потенційних покупців і робить привабливою можливість розміщення товарів продуктової лінійки, товарів для дому та ремонту, закладів громадського харчування та побутових послуг. Згідно оцінкам наших аналітиків, в зоні 10-ти хвилинної пішої доступності проживає від 70 000 до 110 000 осіб, з достатньо високою купівельною спроможністю.
Не тільки команда ТЦ, а й орендарі враховували це при формуванні tenant-mix в торговельному центрі. Наприклад, супермаркет NOVUS спеціально для нашого ТЦ розробляв окрему концепцію. В ТЦ Good Life вперше в Києві був реалізований проект преміальної аптеки із швейцарською гарантією якості компанії Swiss Pharmacy Group, мета якої - забезпечення в Україні максимально можливого асортименту та сервісу, які покупці отримують в аптеках Швейцарії. Магазини орендарів також враховують запити аудиторії у своїх торгових матрицях.
Оскільки ТЦ Good Life є центром насамперед для жителів довколишніх ЖК, то при підборі операторів відділ оренди орієнтується на потреби цільової аудиторії. Окрім можливості зробити повсякденні покупки, відвідувачі мають змогу скористатися послугами (побутовими, фінансовими, медичними, тощо), розважити малечу, провести час з сім’єю у вихідні чи зустрітися по роботі у будні.
Враховуючи те, що ТЦ є районного формату, важливо підібрати орендарів з огляду на потреби відвідувачів саме того, що потребують зараз, поруч, і за цим не треба планувати поїздки у великі ТРЦ та витрачати багато часу. Варто зазначити, що це не є тільки товари першої необхідності, це також взуття, білизна, косметика, одяг та аксесуари, товари для дому та заміського будинку або для "пухнастих" членів родини.
Чи є у Good Life якісь особливі формати операторів?
При відкритті ТЦ Good Life супермаркет NOVUS розробив формат з асортиментом категорії середній+ та преміум спеціально для цієї локації. Також в ТЦ працює школа танцю на окремому -1 поверсі, яка є не тільки школою, а й платформою для проведення змагань і фестивалів для спортсменів та любителів.
Наразі підбираємо орендаря для окремого простору на 3-му поверсі з терасою. Це може бути новий формат для роботи, творчості, дозвілля, тощо.
Розкажіть, як на роботу ТЦ вплинула війна, коли почала відновлюватись відвідуваність?
Після повномасштабного вторгнення ТЦ Good Life відновив свою роботу вже 28.02.2022.
Першим почав працювати супермаркет NOVUS, аптека, магазин зоотоварів. Протягом березня та квітня 2022 року майже всі існуючі орендарі торговельного центру відновили свою роботу. Наприкінці 2022 року основні мережеві орендарі в нашому ТЦ почали виходити на товарообіг рівня показників 2021 року. В ТЦ припинили свою роботу ресторан преміум сегменту, івент простір, туристична агенція.
Починаючи з другого кварталу 2022 року в ТЦ Good Life відкрилися магазини нових орендарів. Це магазин мережі PROSTOR, магазин професійної косметики та техніки для волосся Beauty Prof, магазин жіночого одягу Nuance boutique, магазин білизні Lingerie Club, магазин взуття та сумок BLISKONI, магазин напівфабрикатів «Бабусіні ручки», магазин побутової хімії та косметики «Чиста хата».
Попри те, що, не всі повернулися в Україну з початку повномасштабної війни, район приростає за рахунок нових жителів, зокрема ВПО, відновлення будівельних робіт в запланованих проектах.
У чому на вашу думку особливість роботи торговельних центрів у ЖК або біля них?
ТЦ Good Life відноситься до районних торгових центрів. Особливість роботи саме районних торгових центрів полягає в тому, що такі ТЦ не є місцем, яке обирають задля походу на комплексний шопінг чи задля розваг на цілий день, до прикладу у вихідні дні.
ТЦ Good Life – це місце для здійснення повсякденних покупок та відпочинку жителів розташованих поблизу житлових комплексів, а також працівників офісів, яких теж немало в цій локації.
Тому найбільш відвідуваним ТЦ є в години обідньої перерви та у вечірній час, у вихідні – впродовж всього дня.
З особливостей – це комфортні умови для щоденних покупок, парковка, необхідні товари та послуги, добре сформований асортимент товарів у орендарів та наявність затишних кафе та ресторанів. Бажано спортивні клуби або школи. В нас, до прикладу працює школа танців BODY FEET.
Чи запроваджували з початком війни спеціальні умови та знижки для орендарів? Якщо так, то чи лишились вони до тепер?
Ми вдячні нашим орендарям, які не зважаючи на непрості умови, продовжують розвиватися, зростати та утримувати якість своїх товарів та послуг на достойному рівні. Одна з наших стратегічних цілей - збереження партнерських відносин з орендарями торговельного центру. Тому протягом 2022-2023 року з кожним орендарем вели переговори щодо надання спеціальних умов та знижок.
Оскільки відвідуваність ТЦ Good Life на теперішній час відновилась до показників 2021 року, тому майже всі орендарі працюють на умовах, які були встановлені в договорах до повномаштабного вторгнення.
Яким є портрет відвідувача вашого ТЦ? Це переважно жителі навколишніх комплексів чи територіальний фактор не так сильно впливає на це?
Враховуючи, що Good Life це районний ТЦ, то звісно територіальний фактор впливає. Але треба враховувати, що зона покриття Good Life не обмежується ЖК, що поруч. Одним з орендарів є JYSK, в який приїжджають також на авто, а зона охоплення навіть пішки сягає більше ніж 10 хвилин.
Тож це сучасна молодь та люди старшого віку, ті, що нещодавно купили оселі в нових ЖК, а також ті, що давно мешкають на Печерську. В переважній більшості родини, є діти, а також домашні улюбленці, резиденти офісних центрів та державних адміністративних установ, які відвідують ТЦ, в тому числі для обіду та закупівель після закінчення робочого дня. Середній чек у деяких орендарів вище рівня інших ТЦ, а в деяких вища кратність покупки.
Впливає на покупки літній сезон, відвідувачі готуються до дачного сезону, облаштування заміських осель, відпочинку на природі.
Наявність супермаркету, різноманітних сервісів та послуг надає нам більш широку цільову аудиторію. Ми не є ТЦ лакшері сегменту, наша аудиторія середній, середній + та подекуди преміум сегменти.
Яким є алгоритм дій на випадок оголошення повітряної тривоги, якої позиції у цьому питанні притримуєтесь?
Адміністрація ТЦ Good Life відповідально ставиться до безпеки наших відвідувачів та орендарів.
Під час повітряної тривоги наш торговельний центр припиняє свою роботу та відвідувачі евакуюються в укриття.
Які плани маєте на найближче майбутнє, поділіться із нашими читачами.
Згідно нашим дослідженням, в локальній зоні нашого торговельного центру є незадоволений попит на магазини для маленьких жителів району, а також товарами побутової техніки та електроніки, ювелірних прикрас. Тому ми ведемо перемовини з відповідними мережевими магазинами дитячого одягу та іграшок, приймаємо заявки від операторів, які зможуть запропонувати жителям Печерського району побутову техніку для облаштування квартир та їх заміських будинків. Зокрема, в Печерському районі є декілька зон приватного сектору, мешканці яких є потенційними покупцями.
Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у вересні 2023-го сягнув найвищого значення з початку війни
Найближчим часом плануємо удосконалити систему підрахунку відвідувачів, додати зручну навігацію, вже удосконалили систему паркування та розрахунку за послуги паркінгу, порадувати новими відкриттями та розширити сервіси для відвідувачів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації