Євген Клопотенко відкриває в Україні франшизу бістро і планує вивести її на іноземні ринки

Відомий український шеф-кухар Євген Клопотенко найближчим часом планує відкрити в Україні франшизу бістро “Інші” і вивести її на закордонні ринки.

Наразі пріоритетними є США, Велика Британія та Японія, розповів він.

В Україні франшизу “Інші” можна буде придбати вже з 1 жовтня. З пропозицією співпраці планують прийти у компанії, які спеціалізуються на розвитку франшиз. Ціль шеф-кухаря - за два роки відкрити у Сполучених Штатах 50 закладів.

У зазначених іноземних країнах Клопотенко ще не зареєстрував торговельну марку, на перемовини з цього питання закладають рік.

Ми ж робимо українську їжу, але у нас поки немає потужних команд для розвитку франшизи. Ми не можемо швидко вийти за кордон, — каже Євген Клопотенко.

Деталі франшизи

Паушальний внесок становить тисяч доларів, а основний прибуток планується отримувати від роялті, що становить 5% від обороту франчайзі.

Шеф-кухар переконаний, що позиція у форматі бістро найкраща серед гравців ринку з точки зору потенціалу та цінності бренду.

Унікальна торговельна пропозиція нашого бізнесу — моє лице та українська кухня, — пояснив він.

Читайте також: У центрі Києва відкрився триповерховий фуд-хол з шістьма гастрономічними форматами

*Довідка. Бістро “Інші” Євген Клопотенко із співзасновницею компанії "Нова Пошта" Інною Поперешнюк відкрили у Львові у березні 2022 року. У 2023-му з’явився «Інші. Бар». 

Forbes