Японський супермаркет використовує штучний інтелект для підказок покупцям

Японський супермаркет Aruk Mitajiri у місті Хофу почав залучати генеративний штучний інтелект для порад покупцям.

Ритейлер аналізує поведінку клієнтів і передає дані нейромережі, яка на їхній основі радить відвідувачам, які товари варто придбати.

Aruk Mitajiri почав тестування системи, використовуючи технологію Fujitsu, яка за допомогою відеокамер виявляє покупців, що затримуються біля вітрин, порівнюють товари або реагують на інформацію в магазині.

Після цього ШІ створює підказки, які людині озвучує персоналізований аватар. Завдяки нововведенню покупці мають повертатися до полиць із чітким розумінням того, що саме вони хочуть придбати.

Пілотний проєкт триватиме до 15 жовтня, якщо результати виявляться позитивними, систему запустять протягом цього фінансового року (він закінчується 31 березня 2024 року).

Безпілотна доставка у Франції

Раніше ми розповідали, що великий французький ритейлер Carrefour розпочав випробування доставки товарів з використанням автономних роботів.

Пілотний проєкт стартував у прибережному бельгійському місті Кнокке-Хейст. На першому етапі покупці зможуть замовити товари з асортименту близько 500 артикулів через платформу Deliveroo.

Читайте також: У Франції припиняють автоматичну видачу паперових чеків в супермаркетах

Після отримання замовлення співробітники Carrefour відправляють безпілотний возик на завантаження. Далі робот самостійно прямує за адресою, вказаною клієнтом.

Детальніше про те, як це працює, читайте в нашому матеріалі.