Японський бренд Uniqlo судиться з Shein через плагіат своїх речей

Популярний японський фешн-ритейлер Uniqlo подає до суду на китайського ритейл-гіганта Shein за продаж імітації своєї вірусної круглої міні-сумки на плече.

Компанія позивається до Roadget Business Pte, Fashion Choice Pte. та Shein Japan Co. Суперечку розглядатимуть у окружному суді Токіо.

Японський бренд вимагає, щоб Shein негайно зняв з продажу “імітаційні продукти” та компенсував збитки.

Компанія подала цю скаргу, тому що визначила, що форма імітаційних продуктів, що продаються Shein, дуже схожа на форму її власного продукту, - йдеться у заяві компанії. 

У Uniqlo додали, що продаж скопійованих продуктів на китайському сайті підриває рівень довіри клієнтів до якості речей Uniqlo.

Позов Uniqlo про порушення авторських прав проти Shein не перший для китайського ритейлера, до цього до компанії позивалися Chrome Hearts та Hennes & Mauritz AB.

Результати Uniqlo

Раніше японська компанія Fast Retailing, яка управляє модним ритейлером Uniqlo, оприлюднила звітність за 2023 фінансовий рік, який завершився 31 серпня.

Згідно з нею, виручка компанії зросла на 20,2% і становить 18,9 млрд доларів, а чистий прибуток збільшився на 4%, до рекордних 2 млрд доларів.

Читайте також: Французький ритейлер Carrefour відмовився продавати товари PepsiCo через зростання цін

Результати перевершили прогнози аналітиків, тож після публікації звіту акції Fast Retailing на Токійській біржі зросли на 1,2%.

За новим з прогнозом компанії на поточний фінансовий рік, виторг зросте на 10%, а прибуток - на 4,6%.

Trade Master