Як змінюються купівельні вподобання українців у спекотний сезон (аналітика VARUS)
Мережа супермаркетів VARUS підбила власні підсумки спекотного сезону та розповідає, як влітку змінилися купівельні звички українців.
У цій аналітиці наведені товари, які українці найчастіше замовляють під час спеки на сайті ритейлера.
Напої
Літня спека — це передусім час, коли споживається найбільше холодних напоїв. Тож не дивно, що лідерські позиції у замовленнях на припадають саме на них.
Найчастіше в онлайн-замовленнях зустрічається пиво, мінеральна вода та солодкі газовані напої.
Для втамування спраги клієнти VARUS.UA часто обирали фруктові та овочеві соки. У топі за кількістю замовлень — апельсиновий, томатний та ананасовий соки.
Також українці часто купують слабоалкогольні напої: “Ром-Кола”, “Джин-грейпфрут”, “Джин-Тонік”, сидр та інші.
Сезонні овочі
В першу чергу це стосується картоплі молодої Україна. Її замовляли 8,68% від загальної кількості замовлень в цій категорії. Наступний у списку — огірок тепличний із 5,66%. Активно замовляли також:
- Помідор рожевий Україна — 4,99%;
- Помідор салатний Україна — 4,19%;
- Кабачки — 2,41%.
Риба та морепродукти
Цікаво, що у літний сезон не втрачає свою популярність риба та різноманіття морепродуктів. Найчастіше серед онлайн-замовлень зустрічається королівська креветка — 10,75%, свіжоморожений хек та окунь — 5,80% і 4,44% відповідно.
Інші категорії
У мережі відзначають, що замовленнях клієнтів завжди знайдеться місце для бананів — 5,6%. Апельсини також нікуди не зникли зі списку обов'язкових покупок і займають 2,26% від усіх фруктів у цій категорії. Нектарини, лимони трохи менш популярні — до 2%. Окремо варто сказати про кавуни, які з кінця липня набрали популярність у замовленнях клієнтів, а в серпні на них очікується найбільша кількість замовлень.
Молочна продукція також залишається в категорії класики. Лідером серед замовлень стало молоко ультрапастеризоване “ЖМЗ” — 4,62% від всіх замовлень в цій категорії. За ним серед лідерів є молоко ультрапастеризоване “Зоряна” — 2,93%, а молоко ультрапастеризоване “Яготинське”, ультрапастеризоване “Біла Лінія” та Відбірне “Злагода” займають в середньому до 2% від загальної кількості замовлень.
Бажання дотримуватись здорового способу життя разом з прагненням перекусити зробили популярними інші молочні продукти — кефіри та йогурти.
Читайте також: З початку року в Україні відкрилося втричі більше магазинів, ніж закрилося
Добре рятує від спеки морозиво, клієнти VARUS.UA замовляють різні види літнього десерту. Серед лідерів як маленький формат, яким зручно перекусити, так і велика сімейна упаковка. За кількістю замовлень лідирують: Морозиво Сендвіч “Максімус” від ТМ “Ласка” , Пломбір з джемом слива-малина “Біла Береза”, “Сніговик” плодово-ягідне в шоколадній глазурі від ТМ “Хладик” , Пломбір в глазурі “Хрещатик”, Морозиво 1965 в шоколадній глазурі “Лімо”.
Вибором номер один серед морозива в сімейній упаковці стало морозиво Фісташка “Ла Джелатерія Італьяна”. Далі у списку розмістились інші смаки того ж самого бренду — Диня, Шоколадно-горіхове та Манго.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації