Як змінюються купівельні вподобання українців у спекотний сезон (аналітика VARUS)

Мережа супермаркетів VARUS підбила власні підсумки спекотного сезону та розповідає, як влітку змінилися купівельні звички українців.

У цій аналітиці наведені товари, які українці найчастіше замовляють під час спеки на сайті ритейлера.

Напої

Літня спека — це передусім час, коли споживається найбільше холодних напоїв. Тож не дивно, що лідерські позиції у замовленнях на припадають саме на них. 

Найчастіше в онлайн-замовленнях зустрічається пиво, мінеральна вода та солодкі газовані напої. 

Для втамування спраги клієнти VARUS.UA часто обирали фруктові та овочеві соки. У топі за кількістю замовлень — апельсиновий, томатний та ананасовий соки. 

Також українці часто купують слабоалкогольні напої: “Ром-Кола”, “Джин-грейпфрут”, “Джин-Тонік”, сидр та інші. 

Сезонні овочі

В першу чергу це стосується картоплі молодої Україна. Її замовляли 8,68% від загальної кількості замовлень в цій категорії. Наступний у списку — огірок тепличний із 5,66%. Активно замовляли також: 

  • Помідор рожевий Україна — 4,99%;
  • Помідор салатний Україна — 4,19%;
  • Кабачки — 2,41%.

Риба та морепродукти

Цікаво, що у літний сезон не втрачає свою популярність риба та різноманіття морепродуктів. Найчастіше серед онлайн-замовлень зустрічається королівська креветка — 10,75%, свіжоморожений хек та окунь  — 5,80% і 4,44% відповідно. 

Інші категорії

У мережі відзначають, що замовленнях клієнтів завжди знайдеться місце для бананів — 5,6%. Апельсини також нікуди не зникли зі списку обов'язкових покупок і займають 2,26% від усіх фруктів у цій категорії. Нектарини, лимони трохи менш популярні —  до 2%. Окремо варто сказати про кавуни, які з кінця липня набрали популярність у замовленнях клієнтів, а в серпні на них очікується найбільша кількість замовлень.

Молочна продукція також залишається в категорії класики. Лідером серед замовлень стало молоко ультрапастеризоване “ЖМЗ” — 4,62% від всіх замовлень в цій категорії. За ним серед лідерів є молоко ультрапастеризоване “Зоряна” — 2,93%, а молоко ультрапастеризоване “Яготинське”, ультрапастеризоване “Біла Лінія” та Відбірне “Злагода” займають в середньому до 2% від загальної кількості замовлень.

Бажання дотримуватись здорового способу життя разом з прагненням перекусити зробили популярними інші молочні продукти — кефіри та йогурти. 

Читайте також: З початку року в Україні відкрилося втричі більше магазинів, ніж закрилося

Добре рятує від спеки морозиво, клієнти VARUS.UA замовляють різні види літнього десерту. Серед лідерів як маленький формат, яким зручно перекусити, так і велика сімейна упаковка. За кількістю замовлень лідирують: Морозиво Сендвіч “Максімус” від ТМ “Ласка” , Пломбір з джемом слива-малина “Біла Береза”, “Сніговик” плодово-ягідне в шоколадній глазурі від ТМ “Хладик” , Пломбір в глазурі “Хрещатик”, Морозиво 1965 в шоколадній глазурі “Лімо”.

Вибором номер один серед морозива в сімейній упаковці стало морозиво Фісташка “Ла Джелатерія Італьяна”. Далі у списку розмістились інші смаки того ж самого бренду — Диня, Шоколадно-горіхове та Манго.