Як змінювалися тенденції споживання та пул орендарів під час війни у вінницькому ТРЦ Sky Park

За 10 місяців повномасштабної війни всі українські бізнеси зазнали трансформації. Товари та послуги не першої необхідності виявилися на межі зникнення. Як функціонує та що відбувається з tenant-mix у вінницькому ТРЦ Sky Park у нових реаліях, розповів комерційний директор Станіслав Шульга у матеріалі RAU.

У цей складний час випробувань для ритейлу, можна спостерігати різні тенденції: одні орендарі подвоїли свої товарообіги, тоді як інші не можуть підлаштуватися під нові реалії, і змушені закривати бізнес. «Тож основною задачею нашої роботи у 2022 році була максимальна підтримка наших діючих орендарів. Тому зміни пулу орендарів у нашому торговому центрі були не великі. — зазначив Станіслав Шульга, — В рамках ротації нещодавно ми залучили двох нових орендарів: магазин EVA у новому форматі площею 275 кв. м та MrScrubber площею 50 кв. м, які з першого місяця роботи демонструють чудові результати. Ми застосовуємо індивідуальний підхід до визначення комерційних умов із кожним з орендарів, враховуючи показники їх щомісячного товарообігу та відвідуваності ТРЦ в цілому».

Цікава тенденція спостерігається у зміні споживчих інтересів. Так, з початком війни найбільшим попитом користувались товари спортивних магазинів, продовольча та ювелірна категорія. Зараз попит виріс майже на усі категорії товарів, магазини показують гарний приріст продажів у порівнянні із минулим роком. У той же час найскладніша ситуація зберігається в дрібних немережевих магазинах, які займалися самостійним імпортом одягу та взуття, а також у розважальному сегменті. Вакантність у ТРЦ зберігається на довоєнному рівні, а саме не більше 1%.

Вінничани призвичаїлися до суворих реалій війни та проблем з постачання електроенергії і радо відвідують святкові розпродажі та спеціальні маркетингові заходи, які проводить ТРЦ. Середньомісячна відвідуваність знизилась всього на 5,5% у порівняні з 2021 роком. При цьому трафік став більш цільовим, у орендарів зросла конверсія. Цікаво, що вже четвертий рік поспіль ТРЦ Sky Park перемагає у конкурсі «Народний бренд» у номінації  «Найкращий торгівельний центр у Вінниці».

Читайте також: Наталя Антоненко, ТРЦ ПортCity: Нам вдалося скоротити споживання енергії на 80%