Як змінилась мережа АТБ з початку повномасштабної війни – підсумки

До повномасштабного вторгнення мережа АТБ налічувала 1322 магазини. З початку широкомасштабної війни 31 торгова точка була знищена, ще 79 залишилися на тимчасово окупованих територіях.

Про це розповів генеральний директор та голова ради директорів корпорації АТБ Борис Марков в інтерв'ю The Kiev Independent.

Пройшовши справжній краш-тест у перші місяці війни, коли логістичні ланцюжки були порушені, морські шляхи блокували імпорт, а серед виробників, перевізників тощо панувала паніка, мережа АТБ зуміла залишитись на плаву, — сказав він.

За словами гендиректора, з початку вторгнення ритейлер відкрив 20 нових магазинів, відновив 7 пошкоджених та зробив реконструкцію 40 магазинів у новому “чорному” дизайні.

В планах на 2024 рік - відкрити ще 60 супермаркетів, що, на жаль, приблизно вдвічі менше, ніж у довоєнний час. Також ритейлер планує оновити 31 магазин з наявних.

Роботи в АТБ

Раніше ми розповідали, що у супермаркетах “АТБ” з’явилися роботи помічники Delivery Cobot, які інформують покупців про певні товари та акційні пропозиції і можуть їх пропонувати.

Читайте також: Супермаркет чи магазин “біля дому”: що обирають українці

Наразі технологія проходить тестування, тож роботи працюють лише у декількох магазинах мережі у Дніпрі та Києві, можливо, згодом рішення масштабують на всі супермаркети “АТБ”.

А як виглядають перші механічні помічники, дивіться в матеріалі.