Як відбулася реновація ТРЦ Караван у Харкові?
Кожен об'єкт має певну циклічність розвитку та має через деякий час проводити реконцепцію, щоб краще відповідати запитам відвідувачів та орендарів. Саме цей процес став основою проекту реновації ТРЦ Караван у Харкові.
Про це розповіла у своєму інтерв’ю Наталія Денисів, керівник відділу оренди DCH Infrastructure&Real Estate, керуючої компанії мережі ТРЦ Караван.
«ТРЦ Караван у Харкові – наш флагманський актив і завдання було максимально амбітним: провести повну реновацію в найкоротші терміни, не припиняючи роботу майданчика ні на день. Завдяки якісному плануванню ми дотримувалися таймінгу, а логічне зонування дозволило закривати не більше 30% площ за один період», – зазначає Наталія Денисів.
Оновлений Караван – своєрідний технохаб: загальна площа магазинів техніки та електроніки у ТРЦ становить понад 4 000 кв. м. У торговому центрі розмістилися Citrus, Алло та Apple Room, великоформатний Фокстрот та найбільший в Україні Eldorado із торговою площею 2 000 кв. м.
При реновації об’єкту було розширено і пропозицію від операторів «доступної моди»: свої двері для відвідувачів відчинив міжнародний фешн-гігант DeFacto (перший у Харкові), датський мультибренд Brands Seller Megastore (також єдиний у місті), гравець сегменту взуття FLO, а також українські бренди VOVK та Famo.
Останнім часом уявлення про традиційний формат фудкорту змінюється. Сприйняття ТРЦ як своєрідного міського лайфстайлу майданчика, простору для зустрічей з друзями та відпочинку для всієї родини створює потребу у великому, комфортному фудкорті, який би поєднував різні формати: відкриті зони, «камерну» ресторанну посадку, острівці з барними стійками, можливості коворкінгу і навіть розваги.
«На етапі перепроектування ТРЦ Караван у Харкові ми намагалися максимально відповісти на цей запит та зробити фудкорт справжньою родзинкою всього об’єкту. Незабаром ми представимо результат наших зусиль: найсучасніший фудкорт на 600+ місць, з великим стаціонарним екраном та сценою, різноманітним зонуванням, акустичними кабінами, камерами схову та дитячим майданчиком. Мікс операторів вже поповнили новоформатний McDonald`s, Львівські круасани, Barsalata, Pizza Day та Bowl bar», – додає експерт.
Наталія Денисів приєдналася до команди DCH Infrastructure & Real Estate на початку 2021 року, маючи у своєму активі чималий досвід роботи в девелоперських компаніях Arricano та ВК Девелопмент (мережа ТРЦ Екватор, торгові комплекси ВелМарт та Великий Кишеня), у тому числі на керівних посадах.