Як українські бренди допомагають під час війни: історія TM byMe

TM byMe – молодий український бренд одягу, взуття та аксесуарів для жінок. Продукція бренду представлена ​​у шоурумі у центрі Києва та у першому великому магазині українських брендів Всі.Свої.

Місія byMe – закохувати українців в українське

Бренд почав свою діяльність із аксесуарів. Засновники бренду — подружжя Дмитро та Аліна Сердюк — власноруч виготовляли шкіряні ремені. А 6 років тому випустили першу капсульну колекцію сорочок та спідниць. Сьогодні ТМ byMe – це сезонні колекції одягу та взуття у стилі smart casual.

«Бренд завжди розвивався органічно. Перший внесок у створення byMe – 10 000 грн. І за 6 років розвитку ми маємо власне виробництво та 11 виробництв-партнерів, шоурум на Хрещатику та талановиту команду з 35-ти осіб», — зазначають засновники TM byMe.

Одним із головних досягнень подружжя вважає те, що вдається виконувати місію бренду — закохувати українців в українське.

Щороку бренд випускає одяг про подорожі Україною, Говерлу, рослини і тварини з Червоної книги України, три важливі слова «береги, поважай, цінуй», а також горду капсулу «Я — Українка».

Робота під час війни: відновлення виробництва та патріотичні футболки

21 березня бренд частково відновив свою роботу. Менеджери та консультанти працювали з тимчасових будинків на західній Україні та з-за кордону.

«Наш кур’єр Богдан приходив двічі на тиждень, щоб надсилати посилки. Він працював лише до 13:00, бо потім до вечора чергував у теробороні», — поділяються на труднощі роботи власники бренду.

У виробництво бренду під Черніговом влучила ракета. Нині його намагаються відновити. Нові моделі у колекції відшивають на виробництві у Хмельницькому.

652da8b6 4052 4ca5 b636 9c59a0e5b43e | 7

У колекціях byMe завжди були речі про Україну. У березні було вирішено додати до колекції саме патріотичні футболки з:

  • ілюстрацією птахів косарів, які занесені до Червоної книги України;
  • вишивкою слова «українка»;
  • «бронею» та написом на грудях зліва: «моя мова — моя броня»;
  • жовто-блакитними відбитками пальців;
  • зображення Говерли.

«Футболка з Говерлою дуже знакова для нас, оскільки ми з Дімою підкорили найвищу точку України у 2020 році. Вже третій рік ця модель доповнює наші колекції», — розповідає подружжя.

Волонтерська діяльність: зібрали 5 мільйонів на потреби ЗСУ

З початком війни бренд сконцентрував зусилля на пошитті бронежилетів для батальйону ЗСУ на передовій. Команда почала збирати кошти на бронежилети для українських військових у пекельних точках на півдні країни.

«Першу партію бронепліт знайшла наша колега, яка на той час була у Польщі. І ми змогли купити 35 плит за дуже дорого. Але тоді найважливіше було отримати захист, щоб якнайшвидше передати нашим захисникам. Наступні партії ми замовляли в Чехії, де прайс був дешевшим. Але згодом нам вдалося знайти контакти компанії Арсенал Патріота, яка знаходиться у Києві і з 2014 року виробляє броню для військових», – повідомляють засновники byMe.

Самі жилети команда відшиває в Україні та безкоштовно віддає бійцям на передову. На даний момент вже надали броню понад 600 воїнам.

З початку волонтерської діяльності команді вдалося зібрати понад 5 мільйонів гривень, які витратили на закупівлю плит для бронежилетів, амуніції, шоломів, турнікетів, автомобілів та інших необхідних речей для українських військових.

Ви можете розповісти свою історію, надіславши листа на пошту v.rozenko@ucsc.org.ua