Як сучасним ТРЦ залишатися на плаву: поради щодо ведення бізнесу

Торгово-розважальні центри є найпопулярнішими місцями для шопінгу та проведення дозвілля, оскільки, в основному, пропонують широкий спектр торгових зон та розваг. Однак, у зв’язку з активним розвитком онлайн-торгівлі, ТРЦ необхідно постійно вдосконалюватись, щоб не втратити потік відвідувачів.

Досвідченого покупця не здивувати наявністю товару на вітринах магазину, його потрібно надихати і завойовувати його увагу при кожному відвідуванні ТРЦ. Саме позитивні враження асоціюватимуться у відвідувача з досвідом перебування в торговому центрі і змусять його повернутися знову. Власникам ТРЦ необхідно створювати нові умови для залучення трафіку, застосовуючи модернізовані функціональні можливості. Подібне ставлення до бізнесу запобігатиме кризовому стану і допоможе втриматися на плаву, незважаючи на стрімке зростання онлайн-торгівлі.

Похід у ТРЦ має бути завжди чимось більшим, ніж просто пошук та купівля товару, тому що в Інтернеті це зробити значно швидше. Торгові центри повинні пропонувати своїм відвідувачам те, що вони не зможуть отримати під час онлайн-шопінгу: емоції та знання. Позитивний вплив на трафік мають проведення виставок, концертів, дитячих заходів та майстер-класів у стінах ТРЦ. Присутня на івенті людина довше залишається в торговому центрі, що збільшує ймовірність незапланованої покупки. Розміщення спортивних залів, СПА- та бьюті-салонів також залучає до ТРЦ більший потік відвідувачів.Власникам необхідно вивчити потреби своєї аудиторії та орієнтуватися на бажання свого відвідувача при виборі способу підвищення трафіку.

Відвідувачів приваблює зміна торгових просторів, тому популярністю користується встановлення pop-up майданчиків, які адаптуються до різних магазинів. Так звані «острівці» можуть запропонувати покупцеві унікальний товар, а сама покупка асоціюватиметься лише з вашим ТРЦ. Нерідко на pop-up просторах розміщуються бренди малого бізнесу, що продають, наприклад, handmade товари. Важливим аспектом є сегментування, оскільки завдяки йому продаж може збільшуватися. Виходячи з аналізу потреб та інтересів покупців, необхідно розміщувати вузькоорієнтовані торгові локації на різних поверхових ТРЦ, що підходять за тематикою, щоб відвідувач завжди знав куди йому прямувати.

czum3 | 2
Pop-up простір у київському ЦУМі

Інструментом успішного ведення бізнесу є застосування цифрових технологій. Найактивніше вони використовуються в облаштуваннях паркування, інтерактивних вітринах та при веденні соціальних мереж торгового центру. Технології спрощують процес відвідування торгового простору, за рахунок чого підвищується ймовірність того, що людина все-таки зайде до ТРЦ.

  1. Сенсорні датчики, які виводять кількість вільних місць на паркуванні на екрани біля в’їзду до ТРЦ або на сайт, акаунти в соціальних мережах, заощаджують водієві час у процесі паркування. Враховуючи трафік у великих ТРЦ, інформація про можливість чи неможливість припаркуватися залишає у відвідувачів на машинах позитивні враження про торговий центр.
  2. Щоб виділитися серед інших магазинів, ритейлери починають активно використовувати інтерактивні вітрини. Інноваційна технологія дозволяє потенційному покупцю дізнатися більше інформації про товар, послугу або бренд шляхом сканування QR-коду. Більше того, таким чином можна одразу здійснити покупку, що значно заощаджує час.
  3. Активна взаємодія з покупцем є невід’ємною складовою успіху ТРЦ, а саме ведення соціальних мереж торговельного об’єкта здатне забезпечити цей процес. Українські та світові ТРЦ використовують для комунікації Instagram, Facebook, Telegram-канали, створюють окремі програми для своїх клієнтів. Через такі канали зв’язку ви зможете анонсувати події, акції, відкриття нових магазинів, влаштовувати опитування та голосування для соціологічного аналізу аудиторії торгового центру.

ТРЦ має бути місцем реалізації трендів, у якому відвідувачі зможуть насолодитися нововведеннями. Відповідно, зовнішній вигляд торгового центру також має бути на рівні. Відвідувачі люблять очима, тому особливу увагу слід приділяти архітектурним нововведенням, гармонійності фасаду ТРЦ із міськими об’єктами довкола. Одним із трендів у дизайні, який припадає до вподоби громадськості і є для них цілком зрозумілим та комфортним, можна назвати симбіоз природи та архітектури. У декорі активно почали використовувати рослини, квіти та дерева, декоративні дерев’яні покриття, природні матеріали, водоспади та водоймища, а також допускати у ТРЦ більше світла. Навколо торговельного центру нерідко роблять паркові зони, щоб час проведений у ТРЦ і поруч із ним був різноманітним та багатогранним.

shutterstock 596505278 lennonland | 3
ТРЦ Helix Quartier у Бангкоку

Власникам торгових просторів необхідно завжди «бути у темі», щоб відстежувати нові тенденції, інновації та впроваджувати їх у свої ТРЦ. Не варто боятися змін, адже сучасне суспільство віддає перевагу лише тим брендам та торговим площам, які рішуче готові йти в ногу з часом.

Мета кожного ТРЦ викликати у відвідувача бажання повернутися до нього знову і тільки будучи місцем реалізації їхніх потреб та джерелом позитивних емоцій, торговельні простори зможуть утриматися на плаву незалежно від зростання онлайн-торгівлі.

Читайте також: Чому інтернет-магазини відкривають простори у ТРЦ: досвід американського бренду ThirdLove