Як мають працювати одеські ТРЦ під час повітряної тривоги

У зв’язку з численними скаргами з приводу видворення людей із торговельних установ під час повітряної тривоги Управління цивільного захисту Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради підготувало роз’яснення дій адміністрації (персоналу) торговельних установ під час повітряної тривоги.

При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна за допомогою об’єктової системи сповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система) повідомити відвідувачів про повітряну тривогу.

Наступним кроком адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ має проінформувати всіх відвідувачів про найближче сховище (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття приведуть вказівки на стіні або на підлозі із направленням у сховище.

Якщо в магазині/супермаркеті/ТЦ/ТРЦ немає сховища (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.

Джерело