Як аномальна спека змінила купівельні вподобання українців – підсумки літа від Rozetka
Цього літа через спеку та відключення світла українці масово купували вентилятори, що призвело до зростання продажів у цій категорії на 144%.
Про це свідчать статистичні дані маркетплейсу Rozetka, отримані Liga.net. Так, влітку 2024 найбільший попит мали корм для котів, кава, кабелі та адаптери, вентилятори, засоби гігієни та інші товари. Попит на кабелі та адаптери зріс майже удвічі.
Більше уваги українці також приділяли енергонезалежності, обираючи енергоефективні світлодіодні лампи, які мали більший попит навіть у порівнянні з минулим роком.
Найпопулярніші товари на Rozetka влітку 2024 року:
- корм для кішок;
- кабелі та адаптери;
- кава;
- зубна паста;
- пральні засоби.
При цьому топ товарів, які показали найбільший приріст продажів, відрізняється. Так, відключення електроенергії сприяли зростанню попиту на кабелі та адаптери. Попит у порівнянні з минулим роком зріс майже вдвічі +96%.
Найбільший приріст продажів спостерігався у категорії вентиляторів (+144%), адже покупці частіше вибирають саме їх для охолодження, а не кондиціонери.
Значно зріс попит і на ліхтарі та аксесуари (+119%), світлодіодні лампи (+90%), оскільки вони допомагають заощаджувати електроенергію, а моделі з акумуляторами були особливо актуальними. Також приріст у 50% показали гелі для душу.
Середній чек купівель у порівнянні з літом минулого року зріс на 24%.
Регіональний розподіл
В областях, де було зафіксовано найбільші проблеми зі світлом (Сумській, Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській, Тернопільській, Миколаївській, Кіровоградській областях і у Києві) найпопулярнішими стали павербанки.
Водночас у Тернопільській, Волинській, Рівненській, Харківській, Вінницькій та Івано-Франківській областях третя за популярністю категорія “віскі”.
Читайте також: Нарахування “Національного кешбеку” зросли майже у вісім разів за тиждень
У Закарпатській області покупці обирали шампанське та ігристі вина, а у Чернівецькій області особливу увагу привернули засоби особистої гігієни.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації