Xiaomi зафіксував зростання продажів смартфонів вперше за майже два роки

Китайський техногігант Xiaomi повідомив про зростання доходів вперше за майже два роки. Продажі смартфонів пішли вгору завдяки агресивній стратегії виробника, яка включає пропозицію дорожчих моделей на внутрішньому і зовнішньому ринках.

У третьому кварталі року продажі компанії сягнули 70,9 млрд юанів (9,9 млрд дол), що перевищило середні прогнози у 70,05 млрд. Чистий прибуток становив 4,9 млрд юанів, що також більше за попереднє очікування у 4,3 млрд юанів.

Xiaomi виходить з багаторічного занепаду, коли світовий попит на смартфони та іншу електроніку впав, а конкуренти від Huawei Technologies Co. до Apple Inc. та Oppo зазіхнули на її колись домінуючі позиції, – кажуть аналітики ринку.

Що це означає?

Такі оптимістичні показники китайського виробника означають, що світовий ринок смартфонів, можливо, нарешті вибрався з прірви.

11% відсотковий стрибок продажів телефонів у жовтні в Китаї очолили Xiaomi та Huawei, однак зазначається, що це порівняння з періодом вже під час пандемії.

Інвестори роблять найбільшу ставку саме на Xiaomi, після червневого мінімуму компанія отримала приріст у близько 19 млрд дол ринкової вартості на хвилі ажіотажу навколо свого останнього телефону. Також результати підштовхують очікування щодо наступу Xiaomi на ринок електромобілів.

Читайте також: PepsiCo може обійти Coca-Cola з капіталізації і стати найбільшим виробником напоїв у США

За словами голови компанії Лей Цзюня, лише за перший тиждень жовтня Xiaomi продала понад мільйон своїх останніх пристроїв 14 серії.

Bloomberg