Walmart почав партнерство з ресейл-платформою люксових брендів

Американський ритейлер Walmart розпочинає партнерство з платформою перепродажу люксових речей Rebag.

Починаючи з 16 січня, Rebag продаватиме свій повний каталог із близько 27 тисяч товарів на Walmart.com, зокрема вироби таких брендів, як Louis Vuitton, Hermès, Chanel, Gucci, Christian Dior, Saint Laurent, Fendi, Prada, Bottega Veneta та Goyard.

Каталог Rebag варіюється від невеликих аксесуарів до сумок Birkin, які можуть коштувати десятки тисяч доларів.

Walmart вже пропонував деякі вживані предмети розкоші через сторонніх продавців, але партнерство Rebag збільшує цей вибір у десять разів і збігається із запуском нового розділу веб-сайту Walmart, присвяченого перепродажу предметів розкоші. 

Rebag також працював із командою мерчандайзингу Walmart, щоб використовувати внутрішній пошук і дані про продажі та створити ексклюзивну колекцію зі 100 додаткових товарів спеціально для покупців ритейлера.

Для Walmart мета полягає в тому, щоб додати на свій веб-сайт відомі бренди, які користуються попитом, які клієнти шукають, але не очікують знайти у роздрібного продавця. Це, у свою чергу, може збільшити відвідуваність сайту та дохід від реклами. 

Окрім додавання більшої кількості предметів розкоші, це також збільшує кількість вживаних речей на ринку. 

Віце-президент Walmart Marketplace Майкл Моссер каже, що продаж вживаних товарів відповідає зобов’язанням Walmart щодо сталого розвитку, забезпечує доступ до брендів, які клієнти інакше не змогли б купити, і приваблює на Walmart.com любителів моди чи колекціонування.

У Walmart заявили, що зусилля, спрямовані на те, щоб познайомити клієнтів з більшою кількістю категорій і брендів, призвели до зростання продажів на сторонньому ринку більш ніж на 30% за останні п’ять кварталів. 

Елізабет Лейн, директор з маркетингу Rebag, сказала, що її компанія спостерігала за розширенням асортименту Walmart, наприклад, за партнерством StockX, і побачила можливість охопити ширшу аудиторію.

Це чудовий спосіб для нас отримати доступ до цього масового ринку та залучити розкішний перепродаж до набагато ширшої аудиторії, ніж ми коли-небудь раніше. Вся справа в охопленні та підвищенні обізнаності для нас, - резюмувала вона.

Читайте також: Walmart оновлює логотип вперше за майже 20 років (фото)

Раніше Walmart запустив в продаж "Wirkin" - підробку легендарної сумки Birkin від Hermès. Копія популярної моделі у Walmart коштує всього 78 доларів, тоді як ціна справжньої біркін стартує з десятків тисяч доларів. Як виглядає люксова підробка, дивіться в матеріалі.

Modern Retail