Walmart оновлює логотип вперше за майже 20 років (фото)

Американський ритейл-гігант Walmart вперше за майже два десятиліття оновлює свій логотип.

Мережа представила нову айдентику, яка є тонким відсиланням до минулого. За словами представників компанії, логотип натхненний старим капелюхом водія вантажівки засновника компанії Сема Волтона.

i 2 91258015 walmart brand redesign | 1

У символі Walmart тепер використовується більш яскравий шрифт, натхненний шрифтом, який мережа використовувала з 1980-х до початку 2000-х років.

Walmart зберіг жовту “іскру”, однак, було введено більш темно-синій колір, щоб "зберегти бренд свіжим", повідомила компанія. Новий логотип з’явиться на веб-сайті та в додатку цього місяця, а з часом його отримають 10,5 тисяч магазинів, які також перебувають у процесі оновлення.

i 1 91258015 walmart brand redesign | 2

Це оновлення, що ґрунтується на спадщині нашого засновника Сема Уолтона, демонструє наші можливості, що розвиваються, і давнє прагнення обслуговувати наших клієнтів сьогодні та завтра, — сказав у заяві Вільям Вайт, старший віце-президент і директор з маркетингу Walmart US.

Walmart востаннє змінював свій логотип у 2008 році, коли він відмовився від зірки, яка використовувалася між Wal і Mart, і об’єднав слова в одне. Тоді нова айдентика була пов’язана з періодом падіння продажів компанії на тлі зростання конкуренції з боку інших великих роздрібних торговців, таких як Target.

Однак це оновлення з’являється в той час, коли бізнес Walmart процвітає. Продажі в магазинах США, відкритих принаймні протягом року, зросли приблизно на 5% в останньому кварталі порівняно з роком раніше, повідомляє компанія в своєму останньому звіті.

Читайте також: Walmart випустив власний аналог легендарної Birkin – розкупили за лічені години

Walmart залучив клієнтів із високим рівнем доходу, інвестуючи у свій продуктовий бізнес і використовуючи його величезні масштаби для зниження цін на тлі історичного спалаху інфляції. Він також розширив свій асортимент одягу, електроніки, предметів інтер’єру та інших товарів.

CNN