Виробник Oreo та Milka засекретив дані про прибуток в росії

Американський виробник Mondelez International, який володіє брендами Oreo, Milka, Toblerone, Barny, Tuc та іншими, вирішив не оприлюднювати фінансову звітність свого російського бізнесу за 2023 рік.

Про це "Економічній правді" повідомила коаліція B4Ukraine. Зазначається, що також свої дані приховують Nestle і Mars.

Рішення не розкривати дані демонструє спробу гігантів споживчих товарів уникнути подальшого репутаційного краху, пов’язаного з їхньою відмовою виходити з ринку країни-агресора, — заявили у B4Ukraine.

Mondelez пообіцяв зробити свій бізнес в росії "автономним із самодостатнім ланцюгом постачань" до кінця минулого року. Попри чисельна обіцянки скоротити бізнес в країні-агресорці, компанія розширювати російський бізнес за деякими показниками.

Наприклад, у коаліції наводять дані про те, що фірма продала у рф 9800 тонн шоколаду Milka лише за перший квартал 2024 року, що вшестеро більше, ніж було зазначено в прогнозі.

Російська філія виробника та її співробітники залишаються пов’язаними з рештою бізнесу компанії.

Джерело Reuters, обізнане у ситуації, повідомило, що російське дочірнє підприємство Mondelez досі використовує загальну систему планування ресурсів (ERP) компанії.Також відомо, що російські співробітники досі відвідують робочі зустрічі з працівниками з інших регіонів.

Читайте також: Росія вкрала унікальний український географічний бренд з Мелітополя

*Довідка. За оцінками Київської школи економіки (KSE) дохід Mondelez у росії 2023 року склав близько 1,4 мільярда доларів, а сума сплачених в бюджет агресора податків— 62 мільйони доларів.