Введення нових торговельних центрів у Москві скоротилося на 60%

Сумарний обсяг нової пропозиції на ринку торговельних центрів у Москві за перші дев’ять місяців 2022 року становив 64 300 кв. м, випливає із матеріалів дослідження консалтингової компанії NF Group.

Зниження щодо 2021 року становило 61,5%. З початку року було відкрито лише чотири торговельні центри. З урахуванням нових відкриттів забезпеченість мешканців російської столиці якісними ТЦ сягнула 575 кв. м на тисячу людей.

Аналітики NF Group підрахували, що середній рівень порожніх площ у московських торговельних центрах збільшився за рік на 1,5 процентних пункти та на 1,1 п.п. за квартал, становивши 14,5%.

До кінця року девелоперами заявлено введення в експлуатацію ще 136 600 кв. м торгових площ. Таким чином, обсяг нової пропозиції за підсумками року буде на 62% нижчим ніж у 2021 році. Можливе зростання вакансії прогнозується до позначки 17%.

Євгенія Хакбердієва, регіональний директор департаменту торговельної нерухомості NF Group, зазначила, що зростання частки вільних площ обумовлено виходом міжнародних брендів, які займали чималі майданчики у великих торговельних об’єктах Москви.

Читайте також: В рф доходи ТЦ від оренди можуть впасти на 35-45%